Волво Груп България с нов модерен сервизен център в Бургас

Волво Груп България с нов модерен сервизен център в Бургас

Волво Груп България с нов модерен сервизен център в Бургас

Волво Груп България откри нов собствен сервизен център в Бургас Базата се разполага на терен от близо 8000 кв. м в Индустриален и логистичен парк – Бургас, а площта на сервиза е 1302 кв. м. Инвестицията е за над 2 млн. лв.

В официалната церемония по прерязването на лентата участваха Димитър Николов, кмет на Община Бургас, Красимир Стойчев, заместник-кмет на Бургас, Председателят на Борда на директорите на Индустриален и логистичен парк Бургас – Златина Георгиева, Изпълнителният директор на парка – Стамен Стамов, зам-областният управител Владимир Крумов, Изпълнителният директор на Волво Груп България – Карин Йохансон и Роберт Гроздановски, Вицепрезидент на Волво Груп, регион Централна и Източна Европа. На събитието присъстваха и над 200 гости – кленти на компанията.

„Бургас и Волво Груп са силно свързани, тук ние се чувстваме у дома. Освен традиционното присъствие, което имаме в този регион от десетилетия, усещаме динамичното развитие на бизнес средата и получаваме професионално съдействие от местната власт”, обясни Карин Йохансон, изпълнителен директор на Волво Груп България след откриването.

„Инвестирахме в собствен център, защото намеренията ни са дългосрочни. Ние сме тук, за да останем”, категорична бе тя.

В центъра вече се извършва обслужване, сервизиране и продажба на пълната гама товарни автомобили от марките Volvo и Renault. Сервизът разполага с модерно оборудване по световните стандарти на компанията. В него има три проходни канала, четири колонни подемника, три стенда. Капацитетът на обслужване е 3040 камиона годишно, като може да се работи по 6 камиона едновременно. Екипът се състои от 10 специалисти и мобилна група. Складовата база гарантира осигуряване на резервни части в рамките на 24 часа.

„За нас е важно да сме близо до клиентите си и да можем да им предложим ефективно и бързо обслужване. Затова основен приоритет за нас е развитието на сервизната ни мрежа в България и още по-качествени услуги”, обясни Карин Йохансон.

Тя уточни, че за три години – от 2016 до 2018 година компанията ще инвестира общо над 10 млн. лева в своите центрове в страната.

Инвестицията в собствен център в Бургас е част от цялостната стратегия на Волво Груп България за устойчиво развитие, модернизация и увеличаване капацитета на сервизната мрежа в страната. Проектът стартира с откриване на сервизна база във Варна, а в началото на 2016 година отвори врати и разширеният сервизен център в София, който има капацитет за сервизиране на 10 368 товарни автомобили средно на година и позволява едновременна работа по 16 влекача.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ