Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

ДЗИ удължи на 1 месец срока за завеждане на застрахователни претенции

Снимка: ДЗИ

ДЗИ удължава срока за деклариране и завеждане на застрахователни претенции по застраховки „Гражданска отговорност“, „Каско“, „Комфорт за дома“ и „Комфорт за бизнеса“ от 7 дни на 1 месец от датата на настъпване на застрахователното събитие.

Подаването на известия по щети може да се направи и дистанционно на https://e.dzi.bg/shteti или на телефонен номер 0700 16 166. Създадена е необходимата организация за подаване на известие за настъпило застрахователно събитие по застраховка „Каско+“ и застраховка „Имущество“ в ДЗИ, посочват от компанията, която е част от KBC Груп.

За подаване на претенция по имейл е необходимо всички изискуеми документи да бъдат сканирани и изпратени на имейл life.bo.claims@dzi.bg – за застраховки „Живот“, рискови застраховки „Живот“ и застраховки „Злополука“ или на имейл health.claims@dzi.bg за застраховки „Комплексна медицинска помощ“ и „Добро здраве“. Проверка на статус по щета може да се извършва на https://e.dzi.bg/web/guest/check-claim – чрез сайта клиентът може дистанционно да провери какъв е статусът на вече подадена претенция за щета в ДЗИ, като въведе номера на заведената щета и на застрахователната си полица.

Изцяло дигитално решение е създадено и във връзка с получаване на оферта за цена на застраховка - на https://e.dzi.bg/ клиентите разполагат с възможност да направят запитване за оферта за застраховка „Имущество“, „Каско“ и „Гражданска отговорност“.

Също така клиентите на ДЗИ могат да се възползват от алтернативни методи за плащане на вноски по застрахователни полици и да известят дистанционно за настъпило застрахователно събитие.

Плащането на вноски може да се извършва чрез онлайн плащане на сайта https://e.dzi.bg/plastania-na-vnoski; чрез паричен превод през мобилно или онлайн банкиране; чрез приложението за мобилно банкиране ОББ Мобайл или UPay; чрез системата на ePay.bg и като превод от работна заплата.

Като допълнителна мярка за облекчаване, клиентите на ДЗИ имат право на 1 месец гратисен период, в който може да бъде разсрочена вноската по издадена от ДЗИ полица „Живот“.

още от Банки