нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Adidas ще продължи да отваря магазини въпреки пандемията

Shutterstock

Производителят на спортни стоки Adidas ще продължи да инвестира средства във физически обекти, въпреки бума на електронната търговия по време на пандемията от новия коронавирус. Това обяви главният изпълнителен директор Каспър Рорстед за CNBC.

„Всъщност мисля, че ако питате повечето хора, има голям социален елемент за излизането и пазаруването и просто да видиш и почувстваш продуктите отново… Затова ще продължаваме да изграждаме магазини“, обясни Рорстед.

През третото тримесечие на 2020 г. Adidas отбеляза скок на онлайн продажбите с 51% спрямо същия период година по-рано. Увеличението през второто тримесечие беше още по-голямо, с 93%. В края на годината германската компания прогнозира да има над 4 млрд. евро онлайн продажби.

По-рано тази седмица стана ясно, че от Adidas са инициирали процес за „оценка на стратегическите алтернативи“ на бранда Reebok, включително потенциалната му продажба.

още от Бизнес