Amazon иска парче от бизнеса с доставка на храна във Великобритания

Amazon иска парче от бизнеса с доставка на храна във Великобритания

Amazon иска парче от бизнеса с доставка на храна във Великобритания

Amazon завинаги промени дистрибуцията на продукти. Логистиката и участието на технологиите в нейните универсални магазини бяха на път да превърнат Джеф Безос, нейният основател, в най-богатия човек на планетата. Американският гигант за електронна търговия обяви в изявление, че ще доставя безплатно храни и хранителни стоки на своите абонати до Prime, своята програма за бърза доставка, базирана на абонамент, информира abc.es.

Базираната в Сиатъл компания се надява тази нова услуга, която започна да функционира в Лондон във вторник, да може да обслужва цялата страна до края на годината. Блокирането в сектора, причинено от здравната криза на коронавирус Covid-19, стимулира продажбата на храни онлайн и сега компанията насочи погледа си към този апетитен бизнес.

Компанията Amazon вече добави линията Fresh (услуга за доставка на хранителни стоки, пусната преди четири години) към своята абонаментна програма Prime. По този начин тя ще разпространява от месо, мляко, кисело мляко, риба, плодове, зеленчуци или месо, както и други бързоразвалящи се храни или предмети от домакинството в периоди по-малко от два часа за поръчки над 40 паунда (52 евро) и без разходи от доставка за абонати. В момента услугата предлага около 10 000 пресни продукти и замразени храни, допълва изданието.

С тази мярка компанията възнамерява бързо да разшири бизнеса с доставка на хранителни стоки. Сектор, който се е увеличил с 14.6% през последния месец в сравнение с предходната година. По този начин клиентите ще могат да закупят хиляди артикули, доставени от веригата супермаркети Booths и Whole Foods, както и редица доставчици на търговски марки като Pepsi или Danone.

Здравната криза стимулира интереса към електронната търговия. Мерките за избягване и социално дистанциране доведоха до увеличаване на продажбите в интернет. Необходимостта от завършване на тяхната дигитална трансформация нанесе тежък удар на търговските компании, които не успяха да се справят с онлайн поръчките. Пандемията също е установила нови потребителски навици, които, най-вероятно, ще се разпространят в следващите години, отбелязва изданието. 

Източник: abc.es

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ