Billa България налага нова биомарка

Billa България налага нова биомарка

Billa България налага нова биомарка

Биомарка под името Alnatura* ще налага BILLA България като над 200 продукта с този бранд вече могат да бъдат открити в магазините от веригата, съобщи Бойко Сачански, Управител на BILLA България. 

Целият асортимент от биопродукти се преработва внимателно и по най-щадящия природата начин. Суровините се отглеждат биологично, а партньорите на Alnatura спазват най-високите стандарти за качество, увериха от компанията. За разработването на всеки артикул се грижи екип от независими експерти, а към производство се пристъпва едва след единодушно одобрение на рецептата, произхода на съставките и метода на обработка.

Компанията Alnatura е създадена през 1984 г. в Германия и повече от 30 години поддържа високи позиции в биопроизводството. Продуктите й се продават както в собствени, така и в повече от 3900 обекта на партньорски вериги в Европа. Целият асортимент на Alnatura се преработва внимателно и по най-щадящия природата начин, като съдържа само най-необходимите съставки. Суровините се отглеждат биологично, а партньорите на Alnatura спазват най-високите стандарти за качество. За разработването на всеки артикул се грижи екип от независими експерти, а към производство се пристъпва едва след единодушно одобрение на рецептата, произхода на съставките и метода на обработка. Биомарката Alnatura не е собствена марка на BILLA и няма същия статус както добре познатите Clever, BILLA и BILLA Premium, които стават все по-популярни сред потребителите.

Наблюдава се завишен интерес към собствените марки на BILLA, заяви още Бойко Сачански. По думите му 9,3% от оборота на компанията минава именно през марките BILLA, Clever и BILLA Premium.

Еднa от най-предпочитаните собствени марки на търговската верига е марката BILLA, която генерира 4,3% от оборота на веригата.

Сериозен интерес има и към марката Clever - марка стандарт за ниска цена Всяка седмица се осъществява контрол на цените на сравними с Clever стоки в други търговски вериги, които са от една и съща продуктова категория и с идентична спецификация. Ако се окаже, че сравнимите продукти са по-евтини, цената се актуализира.

Чрез разработваната в последните години марка BILLA Premium търговската верига се позиционира и в премиум сегмента като тук, суровините, които се използват за производството на продуктите, са с най-високо качество.

"Собствените ни марки имат сериозен потенциал за развитие и за утвърждаване на пазара. Затова се стремим непрекъснато да обогатяваме продуктовото портфолио.“, коментира още управителят на BILLA България Бойко Сачански.

*Компанията Alnatura е създадена през 1984 г. в Германия и повече от 30 години поддържа високи позиции в биопроизводството. Продуктите й се продават както в собствени, така и в повече от 3900 обекта на партньорски вериги в Европа. Целият асортимент на Alnatura се преработва внимателно и по най-щадящия природата начин, като съдържа само най-необходимите съставки. Суровините се отглеждат биологично, а партньорите на Alnatura спазват най-високите стандарти за качество. За разработването на всеки артикул се грижи екип от независими експерти, а към производство се пристъпва едва след единодушно одобрение на рецептата, произхода на съставките и метода на обработка.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ