Бизнесът с червила: Сигурният залог на луксозните марки

Бизнесът с червила: Сигурният залог на луксозните марки

Бизнесът с червила: Сигурният залог на луксозните марки

Червилото за англосаксонците е най-популярният козметичен продукт по целия свят. Икономиката дори е определила парадоксален индекс, който се активира по време на рецесия - The Lipstick Effect: колкото повече кризи, толкова повече червила се продават. Общата статистика сочи, че повече от 20 червила се използват всяка секунда в света.

"През 2019 г. имаше разходи от около 170 милиона евро и ръст от 6% в тази категория грим, с придобиване на около 22 милиона единици", коментира Stanpa - испанската асоциация за парфюми и козметика. Барометър на самочувствието и оръжие за съблазняване, червилото също е мишена на тенденциите. Chanel има портфолио от около 27 колекции червила с разнообразие от матови покрития, мастилен ефект, прахообразни, светещи или кадифени, с цветови гами, които достигат до 32 нюанса (Rouge Allure Ink). Разхищение на цветове и текстури и много доходоносен бизнес за фирмите, които искат да направят луксозните червила достъпни за всеки, пише eleconomista.es

"В рамките на категорията грим, оста на цвета на устните нарасна доста (+ 6,6% срещу 2,8% общо, стойност в края на 2019 г.). Този ръст отчасти се обяснява с увеличение на новите купувачи, търсещи луксозна категория червила (+ 6,4% ръст, въз основа на проникване 21,7%). Широката гама от цветове, според скорошно проучване на потребителите на Lancôme, отговаря на нуждата да търсят емоции чрез по-крещящи тонове", разкрива Сусана Арибас, комуникационен директор в Lancôme. 

Нещо, което Stanpa потвърждава: все повече хора търсят продукти, които спомагат за постигането на самореализация, създаващи нов образ на красотата, който празнува индивидуализма. В потвърждение на това идва опитът на Gucci със старта от 58 нюанса на червило в три текстури, които надминаха всички очаквания: повече от един милион бяха продадени само през първия месец от пускането им на пазара. Това са нови изисквания, на които индустрията отговаря с ултрасложни луксозни червила. 

L'Absolu Rouge Ruby Cream от Lancôme е техническо чудо с неговия скосен куршум с формата на рубин усъвършенства приложението и формула, обогатена с турмалинов микрокристален прах, която отразява светлината по уникален начин. Le Rouge Parfum, от Kilian, замисля червилото като предмет на изкуството само по себе си - талисман в гравиран черен лак и аромат с гурме и флорални нотки, превръщайки се в една от първите фирми, прехвърлили изкуството на парфюма в цвят. 

Hermès дебютира в категорията грим, а червилото трябваше да бъде първата стъпка. Rouge Hermès (колекция от 14 сатенени нюанса, 10 матови, Totem, ефимерно издание, което ще се преоткрива всеки сезон, балсами и аксесоари) има всички елементи, които бихте очаквали от продукт на Hermès: формулировката, базирана на Morus Alba (бяла черница), се основава на експертния опит на фирмата в областта на копринената метиер, както и на цвета, който е от съществено значение за Hermès.

Тези луксозни червила вече минават отвъд палитрата от неустоими нюанси, превръщайки се в истински шедьовър на ръчното производство. 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ