Българско зрънце жито достига до 34 държави в света с десерта КitKat

Българско зрънце жито достига до 34 държави в света с десерта КitKat

Българско зрънце жито достига до 34 държави в света с десерта КitKat

Частица от България достига до 34 държави в света с всеки един шоколадов десерт KitKat®, излязъл от фабриката на Нестле в София. Тя е един от петте компетентни центъра на световния лидер за храни и напитки за производство на шоколадовите барове KitKat® за регион Европа, Близкия Изток и Северна Африка. Всяка година Нестле България изкупува над 2500 тона българско брашно на годишна база, които след това се влагат в производството. Така вафлените кори, произведени в България, които са основен компонент на десертния бар, се правят от 100 % българско брашно. Фабриката в София произвежда баровете KitKat® за износ в 34 пазари по света и по този начин тонове българско брашно достигат до държави, сред които Южна Корея, Сингапур, Мексико, Катар, Южна Африка и Карибските острови.

Софийската фабрика на Нестле произвежда повече от 2,500,000 шоколадови десерта KitKat® дневно или 1,736 барове на минута. За направата на вафлените кори на всеки един от десертните барове се използва българско брашно от най-висок клас. Пшеницата, използвана за направата на KitKat®, се обработва във високотехнологичната мелница, която произвежда марката София Мел и работи директно с над 90 доставчици. Мелницата е оборудвана с професионални машини за почистване на зърното преди смилане, а процесът на обработване на зърното е напълно автоматизиран, което позволява стриктен контрол над качеството през целия процес на производство.

Вече 27 години Нестле България работи за подобряване на качеството на живот за българското общество, използвайки силата на добрата храна. "Днес отново с гордост искаме да споделим, че дори в условията на криза Нестле България продължава да спазва стриктно своя ангажимент към местните производители, изкупувайки тонове българско брашно за направата на десерти KitKat®, като по този начин затвърждава своята позиция на стратегически и устойчив бизнес партньор на българската икономика. Ние сме силно мотивирани да продължим нашите полезни практики с мисъл както за обществото, така и за околната среда, прилагайки иновативни и устойчиви практики като регенеративно земеделие“, коментира Нели Ангелова, Мениджър Комуникации на Нестле за Югоизточен пазар.

В специално видео Нестле Българя проследява пътя на българско зрънце жито по цял свят, който започва от фермера Борислав Горанов.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ