Carrefour придобива третата по големина бразилска компания за дистрибуция на дребно 

Carrefour придобива третата по големина бразилска компания за дистрибуция на дребно 

Carrefour придобива третата по големина бразилска компания за дистрибуция на дребно 

Carrefour постигна споразумение с Advent International и Walmart за придобиване на Grupo Big Brasil, третата по големина бразилска компания за дистрибуция на дребно, оценена на 7 млрд. реала (около 1,1 млрд. евро). По този начин френският гигант затвърждава позицията си в дистрибуцията в страната, която е един от пазарите с най-голям потенциал за растеж, предава elconfidencial.com

Покупката на Big Brasil предлага значителен потенциал за синергии от първата година, с постепенно нарастване до представянето на допълнителен принос към брутната оперативна печалба (Ebitda) от около 260 милиона евро три години след приключването на сделката.

"Придобиването на Big Group е важен ход за трансформация за Carrefour Brazil", заяви Александър Бомпард, президент и главен изпълнителен директор на Carrefour, който подчерта, че страната предлага огромни перспективи за развитие. 

Създадена в Бразилия от 1995 г., Big Group управлява мрежа от 387 магазина и генерира брутни продажби от 24,9 милиарда реала (3,7 млрд. евро) през 2020 г. и коригирана Ebitda от 928 милиона реала (142 милиона евро).

Carrefour Brazil, която присъства в Бразилия от 1975 г., управлява 489 магазина и през 2020 г. генерира брутни продажби от 74,7 милиарда реала (11,4 млрд. евро) и коригирана Ebitda от 5,6 милиарда реала (858 милиона евро). По този начин двете групи заедно постигат брутни продажби от около 100 милиарда реала (15,32 милиарда евро), с общо около 876 магазина и 137 000 служители. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ