dm БЪЛГАРИЯ с отличие от Годишните награди на SOS Детски селища България

dm БЪЛГАРИЯ с отличие от Годишните награди на SOS Детски селища България

dm БЪЛГАРИЯ с отличие от Годишните награди на SOS Детски селища България

Социалната кампания  „Дари любов с babylove“ донесе отличие на dm БЪЛГАРИЯ в категорията "Изгряващ и надежден корпоративен партньор" на годишните награди на SOS Детски селища България „Едно семейство“.

В продължение на 5 месеца всички клиенти на магазините от едноименната верига имаха възможност да се включат в съвместната кампания на dm България и SOS Детски селища, като 30 стотинки от всяка покупка на пелени, гащички и протектори за матрак на dm марката babylove бяха отделяни за дарение в подкрепа на конкретно определен проект. Финалът на кампанията беше в края на януари тази година с общо събрани постъпления от 10 000 лв., които dm България дари на Звено „Майка и бебе“ в гр. Габрово. То предоставя временно настаняване до 6 месеца на бременни жени и майки в риск да изоставят децата си, насърчава родителската привързаност, подпомага младите майки чрез социално, психологическо и юридическо консултиране и подкрепа. Целта на програмата е предотвратяване на изоставянето и настаняването в институция на децата от 0 до 3 години и предпазването им от ситуации, застрашаващи сигурността, здравето и развитието им.

„Изключително сме щастливи, че имаме възможността да помогнем на една толкова благородна кауза“, заяви Цонка Иванова-Терзиева, управител Маркетинг и снабдяване на dm България. „В последните пет месеца един от основните ни фокуси бе да стимулираме съпричастността към младите майки и бременни жени в затруднение, които подкрепя Звено „Майка и бебе”.  С гордост  можем да заявим, че клиентите на магазини dm прегърнаха инициативата с огромно желание, което доведе и до успешния финал на кампанията.“, отбеляза тя. dm България традиционно подкрепя каузи и инициативи, свързани със здравето на децата. Този ангажимент продължава да е фокус за социално отговорната политика на компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ