Endava придоби германска дигитална агенция

Endava придоби германска дигитална агенция

Endava придоби германска дигитална агенция

Международната компания за IT услуги Endava, която разполага с развоен център в София, продължава разширяването си с поредно придобиване – на германската дигитална агенция Exozet GmbH (“Exozet”). Exozet предлага комплексни услуги в областта на дигиталните стратегии, уеб приложения, иновативни софтуерни решения за управление на видео съдържание, виртуална и добавена реалност и гейминг технологии. Сред клиентите й са водещи компании от различни индустрии като Audi, Deutsche Telekom, Siemens и Europa Park. Агенцията има и силна експертиза в проекти за медии както ZDF, Media Broadcast и BBC.

“Фокусът на Exozet е в синхрон с визията на Endava за дигитална трансформация и въвеждането на иновативни решения в подкрепа на клиентите ни. Чрез тях компанията ни разширява допълнително присъствието си в медийния сектор и автомобилната индустрия. Продуктите на Exozet заедно с по-сериозния капацитет и експертиза на  Endava създават възможности за разширяване на сътрудничеството с настоящи клиенти и привличането на нови,” обясни Джон Котерел, Главен изпълнителен директор на Endava.

С екип от 156 професионалисти, базирани в Германия и Австрия, Exozet предлага цялостно обслужване от консултиране през дизайн до внедряване на технологични иновации.

В началото на ноември Endava обяви и придобиването на Intuitus Limited – базирана в Шотландия агенция с водеща позиция в изготвянето на комплексни технологични и дигитални проверки (due diligence) и специфично консултиране в областта на инвестиционни фондове. Сред ползвателите на услугите са над 100 компании в сектора от цял свят, сред които Abry Partners, BC Partners, Carlyle, EQT, Inflexion and Triton.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ