нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Glovo купи две платформи за бърза търговия в Испания и Португалия

Снимка: Shutterstock

Glovo обяви придобиването на Lola Market в Испания и Mercadão в Португалия - платформи, които свързват потребителите със супермаркети, пазари на храни и магазини, добавяйки повече от 30 свързани обекта. По този начин технологичната платформа продължава да засилва стратегическия си ангажимент към своето подразделение Q-Commerce (бърза търговия), интегрирайки два нови пазара, с които се присъединява към сегмента на планираните седмични покупки с голям обем, предава eleconomista.es

Отделът Q-Commerce очаква да достигне годишна брутна стойност на транзакцията от над 300 милиона евро през 2021 г., цифра, която очаква да се утрои до края на 2022 г., надхвърляйки 1 милиард евро.

Както Lola Market, така и Mercadão ще поддържат своите предприятия и ще работят независимо от Glovo, като Гонсало Соарес да Коста, настоящ изпълнителен директор на португалската компания, ще отговаря за ръководството на двете компании. 

"Виждаме голям потенциал в покупките на храна при поискване и Lola Market, и Mercadão са референтни платформи в страните си на произход. Като добавим двата пазара, ще можем да изградим още по-силни отношения с заведенията, с които си сътрудничим и предлагаме по-цялостна услуга. И двете покупки представляват голям напредък за нас, защото ще можем да обслужваме всички видове и моменти на покупки в сегмента на храните", посочва Оскар Пиер Микел, главен изпълнителен директор и съосновател на Glovo. 

"Много сме горди, че започваме нов етап с Glovo и Mercadão. Вярваме, че с този съюз предлагаме на потребителите възможно най-доброто преживяване при покупките на храни в Европа. Обемът и планираните покупки, съчетани с нашата технология и лоялна потребителска база, правят нашето стойностно предложение много привлекателно. Убедени сме, че ще продължим да правим услугите при поискване по-достъпни и практични", заяви Луис Перес дел Вал Шериф, главен изпълнителен директор на Lola Market. 

"Glovo има много амбициозна визия за бъдещето на храната по заявка в Европа и ние сме много щастливи да бъдем част от нея. Вярваме, че съчетавайки опита и таланта на Mercadão и At Lola Market, с международния обхват на Glovo, ще можем да предложим наистина несравними услуги. Това е голямо предизвикателство, с което сме нетърпеливи да се справим и ще го направим с ентусиазъм и решителност", коментира сделката Гонсало Соарес да Коста, главен изпълнителен директор на Mercadão. 

още от Бизнес