Нестле България инвестира нови 23 млн. лв. в роботизирана поточна линия

Нестле България инвестира нови 23 млн. лв. в роботизирана поточна линия

Нестле България инвестира нови 23 млн. лв. в роботизирана поточна линия

В година на строги ограничения и бизнеси на минус, Нестле България обяви мащабна инвестиция от 23 милиона лева във фабриката в София. Средствата са вложени в модернизация от следващо поколение – роботизирана поточна линия за опаковане на продукция, стана ясно на виртуално събитие днес с участието на  изпълнителния директор на Нестле България Петър Стоилов, мениджъра на фабриката Сара Вуйтене и мениджър комуникации „Югоизточен пазар“ Нели Ангелова.

Иновацията е от ключово значение за оптимизиране на производството на 2,5 милиона барчета KitKat на ден в шоколадовата фабрика на Нестле в София. Тя е един от петте компетентни центъра в света за производството на KitKat – за иновации и реновации в продукта за регион Европа, Близкия Изток и Северна Африка. Във фабриката се произвеждат 16 000 тона или 470 милиона консуматорски единици продукта годишно. Всички продукти са със 100% българско брашно от български производители. Средно на ден в нея се приготвят и опаковат 2 500 000 шоколадови десерта KitKat Chunky или 1736 бройки в минута. Продуктите се изнасят за други 35 пазара в света, сред които Южна Корея, Сингапур, Мексико, Катар, Южна Африка и Карибските острови.

„Новата роботизирана поточна линия ще позволи производството във фабриката на Нестле да бъде по-бързо и ефективно. Ще можем да осигурим също и по-безопасна и ергономична работна среда на служителите и възможност да се обучат да работят с автоматизирани машини.“, разказа директорът на фабриката Сара Вуйтене. Обновена е и дигиталната мрежа, така че всички машини да бъдат свързани в система за данни. Така, при евентуално възникване на проблеми, те ще могат да бъдат решавани дистанционно, което в ситуация на продължаваща пандемия е от изключителна важност за компания като Нестле, която държи на безопасността“, поясни тя.

[[{"fid":"364077","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":310,"width":552,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Директорът на фабриката в София, Сара Вуйтене

С новото вложение Нестле затвърждава позицията си на стратегически инвеститор за икономиката ни в сектор Храни и напитки. „Отбелязваме 4,3% ръст в  структурата  на вътрешния брутен продукт за третото тримесечие спрямо второто. Това се случва и благодарение на компании като Нестле“, коментира министърът на икономиката Лъчезар Борисов, който също участва във виртуалното представяне на новата инвестиция. Проектът на компанията ще получи и сертификат за инвестиция клас "А", стана ясно още от думите му.

Новата роботизирана линия е и "зелена инвестиция", в съответствие с дългосрочната програма за устойчиво развитие и опазване на околната среда, тъй като благодарение на иновацията ще бъдат намалени загубите, свързани с опаковъчен материал.

[[{"fid":"364078","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":312,"width":555,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ