Победителите в наградите за отговорен бизнес 2019

Победителите в наградите за отговорен бизнес 2019

Победителите в наградите за отговорен бизнес 2019

Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) обяви победителите в Наградите за отговорен бизнес 2019 на официална церемония вчера. Общо 108 корпоративни проекта с кауза, осъществени от рекордните 78 компании, се състезаваха в най-утвърдения и престижен национален конкурс за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие.

Сред гостите на церемонията беше президентът Румен Радев. „Държавата насърчава и подкрепя бизнеса, който работи прозрачно, постига успехите си с инвестиции в човешкия капитал, внедряване на високоефективни методи на мениджмънт и изграждане на конкурентоспособност“, заяви той.

[[{"fid":"349363","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1367,"width":2048,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Президентът Румен Радев приветства общността на отговорния бизнес, Снимка: БФБЛ

Радев връчи отличията в категория „Инвеститор в обществото”, привлякла рекордните 38 номинации. Голямата награда за поредна година спечели Райфайзенбанк с дарителската кампания „Избери, за да помогнеш“, която подкрепя проекти в здравеопазването, социалната сфера, културата и образованието и екологията. Второто място е за ЛИДЛ България и най-голямата им социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“ за финансиране на добри идеи на граждански организации. На трето място се класира HPE България с локалния си доброволчески екип The Cause, който работи за решаването на ключови социални въпроси.

Президентът връчи наградите и във втората по численост категория „Инвеститор в знанието“, привлякла 24 кандидатури. Първото място спечели Кока-Кола ХБК България с програмата Youth Empowered за кариерно ориентиране на младежите в страната. Престижното второ място зае PwC България с конкурса в подкрепа на млади български педагози „Най-важният урок“. Журито класира две компании на трето място с еднакъв брой точки – L'Oreal България със стипендиантската програма „За жените в науката“ 2019 и Нестле България с инициативата за младежка заетост „Нестле се нуждае от младите“.

Заместник-кметът на Столична община Дончо Барбалов връчи отличията в „Маркетинг, свързан с кауза”. Търговска верига „Фантастико“ е победител с „Моята майка е супер герой“ – кампания в подкрепа на жени социални предприемачи. На втора позиция е A1 с безплатното приложение „Гледай реклами с кауза чрез A1 SmartAD“, а на трета е Ейвън Козметикс България с „Мисията на Avon срещу рака на гърдата“.

В категорията „Най-добра социална политика на малко и средно предприятие” статуетката е за Есетере България, спечелила с цялостната си КСО програма за менторство и работа на хора от уязвими групи. Втора е Еврофутбол с дългогодишната си програма в подкрепа на млади „Спортни таланти“, а трета е Астелас Фарма с кампанията „Мъжко здраве“ за по-добра информираност за рака на простатата. Трите компании получиха отличията си от заместник-кмета на Столична община Дончо Барбалов.

Победител в категорията „Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд” е Ситибанк Европа, клон България с Rinker Youth Challenge – инициатива за развиване на бизнес умения и светоглед сред младежите. Лятната стажантска програма на VIVACOM я класира на второ място, а Теленор получи престижната трета награда за инициативата си за професионално развитие на хора с увреждания Open Mind България. Отличията в категорията връчи Милена Георгиева, заместник изпълнителен директор на Агенцията по заетостта.

Кока-Кола ХБК България спечели и още една титла – за „Инвеститор в околната среда” с инициативата за свят без отпадъци „Моят зелен град“. Проектът „Костенурки край рудник „Ада тепе“ – мисията възможна“ на Дънди Прешъс Металс Крумовград им донесе второто място. Трети станаха Кауфланд България с приноса си за българската природа – от използване на енергийно ефективни технологии и сгради до

намаляване на пластмасата. Отличията връчи Максим Бехар, член на УС на БФБЛ. Наградата за трите компании е двойна, тъй като БФБЛ им осигурява възможността да участват и в авторитетните Европейски бизнес награди за околна среда, на които е координатор за България.

Есетере България завоюва и специалната награда „Engage” за най-голям принос на служителите заради активното им участие в разнообразните и дългосрочни социални инициативи на компанията. Носител на отличието става един от всички подадени проекти във всички категории, определен от Британското посолство, представено по време на церемонията от търговския аташе Тим Буйсерет. Р

Радинела Бусерска от телевизия Bulgaria on Air отново бе водеща на събитието, а музиканти от Кварто Квартет дадоха елегантен старт на вечерта. Статуетките на победителите са изработени специално за целта от художника Никола Енев.

Вижте и пълния списък с победителите:

КАТЕГОРИЯ „ИНВЕСТИТОР В ОБЩЕСТВОТО“

1. Райфайзенбанк – „Избери, за да помогнеш“

2. Лидл България – „Ти и Lidl за по-добър живот“

3. Хюлет Пакард Ентърпрайз – The Cause – корпоративно доброволчество чрез многостранно партньорство със социални организации за една по-добра България

КАТЕГОРИЯ „ИНВЕСТИТОР В ЗНАНИЕТО“

1. Кока-Кола ХБК България – Youth Empowered

2. PwC България – „Най-важният урок“

3. L'Oreal България – „За жените в науката“ 2019

3. Нестле България – „Нестле се нуждае от младите“

КАТЕГОРИЯ „ИНВЕСТИТОР В ЧОВЕШКИЯ КАПИТАЛ“

1. Ситибанк Европа, клон България – Rinker Youth Challenge

2. Vivacom – Лятна стажантска програма VIVACOM

3. Теленор – Open Mind България

КАТЕГОРИЯ „ИНВЕСТИТОР В ОКОЛНАТА СРЕДА“

1. Кока-Кола ХБК България – „Моят зелен град“

2. Дънди Прешъс Металс Крумовград – „Костенурки край рудник „Ада тепе“ – мисията възможна“

3. Кауфланд България – „Приносът на Kaufland България за българската природа“

КАТЕГОРИЯ „МАРКЕТИНГ, СВЪРЗАН С КАУЗА“

1. Фантастико – „Моята майка е супер герой“

2. А1 – „Гледай реклами с кауза чрез A1 SmartAD“

3. Ейвън Козметикс България – „Мисията на Avon срещу рака на гърдата“

КАТЕГОРИЯ „НАЙ-ДОБРА СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА НА МСП“

1. Есетере България – Социална дейност на Есетере България

2. Еврофутбол – Програма „Спортни таланти“

3. Астелас Фарма – „Мъжко здраве“

СПЕЦИАЛНА НАГРАДА ENGAGE

Есетере България – Социална дейност на Есетере България

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ