Spotify губи премиум абонати с рекордно темпо заради скандала с Джо Роугън

Spotify губи премиум абонати с рекордно темпо заради скандала с Джо Роугън

Spotify губи премиум абонати с рекордно темпо заради скандала с Джо Роугън

Проблемите на платформата за стрийминг на музикално и аудио съдържание Spotify като че ли нямат край. През последните седмици трафикът към страницата за анулиране на премиум абонаментите за услугата е достигнал рекордни нива заради скандала около американския подкастър Джо Роугън, пише Си Ен Ен.

Според данни на фирмата за анализи SimilarWeb трафикът към страницата за анулиране на абонаменти е нараснал с 196% през седмицата, започнала на 24 януари, в сравнение с предходната седмица. В последната седмица на януари са регистрирани общо 118 168 посещения на страницата спрямо 39 924 посещения предишната седмица.

Месечният абонамент за Spotify Premium струва 9,99 долара за индивидуален и 15,99 долара за семеен план. Платформата предлага и безплатна версия, която обаче включва реклами.

В последния си финансов отчет Spotify посочи, че има 180 млн. клиенти, които плащат за услугата, което означава, че дори всички тези посещения на страницата за анулиране да са довели до реално прекъсване на абонаменти, засега компанията не е понесла значителни щети от скандала.

Въпреки това, тази тенденцията заслужава внимание. Сийма Шах, която води изследователски екип на SimilarWeb, заяви пред Си Ен Ен, че не е виждала подобен интерес към прекратявания на абонаменти в историятана Spotify.

„Това е голям ръст, който показва, че хората подхождат сериозно към този въпрос и че са предприели незабавни действия. Ще видим дали темпото ще продължи да расте“, каза тя.

Роугън, който води подксата „The Joe Rogan Experience“, има ексклузивна многогодишна сделка с платформата, оценявана на стойност 100 млн. долара. В последно време Роугън е подложен на тежки критики заради разпространение на дезинформация за коронавируса и използване на расови обиди в много епизоди на подксата. Миналата седмица той се извини за думите си.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ