Маски и дезинфектанти - най-купуваните стоки в момента в цял свят

Маски и дезинфектанти - най-купуваните стоки в момента в цял свят

Маски и дезинфектанти - най-купуваните стоки в момента в цял свят

Рекордни продажби на продукти, свързани с безопасността за здравето като медицински маски и дезинфектанти са отчетени в последните дни в различни страни, сочи ново проучване на Nielsen Admosphere. У нас, по-съществени ръстове се регистрират при продажбата на замразени храни - 12%, храна за домашни любимци - 22% ръст и в продажбата на алкохолни напитки - 16% ръст. Най-голям спад в страната ни се отчита при продажбите на лични аксесоари - с 44%.

[[{"fid":"350507","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":707,"width":1195,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Снимка: Nielsen Admosphere

Пандемията  се развива с различна скорост в различни географски райони. Всеки от тях корелира с различни нива на потребление, като се отчитат и спадове, и ръстове в различните сектори.

Ето и въздействието на коронавируса в различните държави:

Във Виетнам с 50% са намалели посещенията до магазини и с 25% са се увеличили онлайн покупките. Освен това гражданите там са редуцирали с 25% храненето навън.

В азиатската страна се наблюдава ръст с около 2/3 в продажбата на нуудъли, 40% ръст в продажбата на замразени храни, 78% ръст в продажбите на дезинфектанти за уста.

Интересна статистика от Сингапур ни показва, че в страната се отчита ръст с цели 528% в продажбите на дезинфектанти за ръце. Отчита се и ръст от цели 162% в продажбата на мултивитамини, 24% ръст в продажбата на нудъли и 22% ръст в продажбите на замразени, пакетирани храни.

В Сингапур спадове се наблюдават в продажбите на шоколад (32%), бира (23%), сладолед (17%) и гримове (31%).

В Италия се наблюдава ръст на хората, които проверяват новините поне по веднъж на ден - цели 94% от населението. Освен това храненето навън в държавата отчита спадове от 35%.

В южната европейска страна се отчитат още ръст в продажбите на ориз (33%), паста (25%), сапун (29%) и термометри (24%).

Във Франция ръст от 100% се отчита в продажбите на паста, 70% ръст се наблюдава в продажбата на зърнени закуски и 40% ръст при бутилираната вода.

[[{"fid":"350505","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":593,"width":1039,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Снимка: Nielsen Admosphere

В Гърция се отчита ръст в продажбата на пакетирани храни с 32,7%, 32% ръст в продажбата на плодове и зеленчуци и 13,2% ръст в продажбата на бяла техника. Продуктите за домашна дезинфекция отчитат най-голям ръст в продажбите - 49,2%.

Като изводи от доклада можем да изведем, че се наблюдава ръст в продажбите на консерви, брашно, пакетирана храна, бутилирана вода, зърнени закуски и паста. Освен това хората се опитват да сведат контактите до минимум с останалите, което допринася ръст в електронната търговия.

Спад има в секторите на туризма и логистичния сектор.

[[{"fid":"350506","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":595,"width":1025,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Снимка: Nielsen Admosphere

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ