Половин София остава без топла вода за десет дни

Половин София остава без топла вода за десет дни

Половин София остава без топла вода за десет дни

От 5 юни започват ремонтите по топлопреносната мрежа на столицата, съобщават от "Топлофикация" - София.

"С оглед минимизиране на неудобството от липсата на топла вода за столичани, през тази година топлоподаването ще бъде спирано поетапно, по квартали и за по-кратки срокове", коментираха експерти от дружеството.

От 20-и до 29-и август ще бъде спряна изцяло работата на ТЕЦ "София".

В рамките на този период ще бъде извършен  преглед на съоръженията в топлоизточника, както и при необходимост ремонт на отделни модули. Без топла вода по това време ще останат клиентите от Централна градска част, които живеят в карето между ул. „История Славянобългарска”, бул. „Данаил Николаев”, ул. „Проф. Милко Бичев”, бул. „Евлоги и Христо Георгиеви”, бул. „Фритьоф Нансен”, бул. „Патриарх Евтимий”, бул. „Прага”, бул. „Пенчо Славейков”, бул. „Ген. Тотлебен”, ул. „Йоаким Кърчовски”, ул. „Дамян Груев”, района на „Руски паметник”, Зона Б - 5, Зона Б -17, Зона Б-18, Зона Б-19, ул. „Опълченска”, бул. „Княгиня Мария Луиза”, района на Сточна гара, ж.к „Банишора”, ж.к „Света Троица” и ж.к „Фондови жилища”. 

Предвижда се също така реконструкция на топлопреносната мрежа по ул. „Граф Игнатиев“ и ул. „6-ти септември“.

Колкото и да се стремим да бъдат къси сроковете за ремонтната програма, тези съоръжения си искат време, което за съжаление щем не щем трябва да осигуряваме за ремонт. По принцип колкото повече остарява съоръжението, толкова повече е необходимостта от по-продължителен ремонт“, каза директорът на Дирекция „Инвестиционна и ремонтна дейност в „Топлофикация“ – София инж. Николай Колев пред БНР.

Планирана е подмяна на 20 км. Топлопроводи. За целта са осигурени близо 9 млн. лв. Най-дългият ремонт ще бъде в „Младост 3“.

Очаква се ремонтните дейности да приключат до края на септември. 

За времето на ремонтите на клиентите няма да бъдат начислявани сметки за топла вода и това ще бъде отразено на отделен ред в месечните съобщения. Информацията за сроковете на спиране на топлата вода и засегнатите квартали е публикувана в сайта на дружеството и във Фейсбук. Повече подробности клиентите могат да получат и на информационния телефон в Кол центъра на компанията – 0 700 11 111. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ