Студентите отново посочиха bTV Media Group като най-желания работодател в телевизионния сектор

Студентите отново посочиха bTV Media Group като най-желания работодател в телевизионния сектор

Студентите отново посочиха bTV Media Group като най-желания работодател в телевизионния сектор

За поредна година bTV Media Group е най-желаният работодател сред телевизиите у нас и от студентите. Това показват резултатите от независимото проучване Graduate Survey 2021, което за 5-и път измерва репутацията на работодателите у нас по международен лиценз.

[[{"fid":"375955","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":360,"width":640,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]

Малко над 4000 студенти са отговорили на над 50 въпроса в анкета, в която посочват „кой е техният мечтан работодател?“ и описват по определени характеристики причините за това.

За първи път авторитетното проучване класира Топ 50 в 2 категории – компании с персонал до и над 250 служители, като bTV Media Group заема 11-ото място в категорията за над 250 служители.

[[{"fid":"375954","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":577,"width":1024,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Над 34,15% от студентите, попълнили проучването, са кандидатствали за стаж при желания работодател, което показва не само добро познаване на компанията, но и реално заявен интерес и предприето действие - една от основните цели, които си поставят компаниите при изграждане на работодателската марка. 

[[{"fid":"375951","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1282,"width":736,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

„От самото си създаване bTV развива успешна стажантска програма, която дава възможности за развитие и дори дългогодишна кариера в медийната група. Също така, много наши колеги споделят своя опит и ноу-хау със студенти като гост-лектори в различни университети. Но освен че подаваме ръка на младите в техния професионален път, ние имаме привилегията и да учим от тях -  защото бъдещето винаги започва от днес“, коментира Наташа Кумчева, директор „Човешки ресурси“ в bTV Media Group.

Проучването Graduate Survey се провежда всяка година от ToTheTop Agency. То е независимо, по международен лиценз на Modern Management Consulting, UK, и цели да скъси дистанцията между работодатели и студенти, като предоставя разширена индивидуална информация за репутацията на всяка компания, събрала достатъчен брой анкетирани за попадане в статистически представителна извадка. 

По-рано тази година класацията Employer of Choice на ToThe op Agency за втори път определи bTV Media Group и като най-желания работодател сред медиите от всички кандидати. Вижте повече тук >>

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ