Lidl спира продажбата на пластмасови изделия за еднократна употреба до края на 2019 година

Lidl спира продажбата на пластмасови изделия за еднократна употреба до края на 2019 година

Lidl спира продажбата на пластмасови изделия за еднократна употреба до края на 2019 година

След като Lidl нова стратегическа цел да намали с 20% използваната пластмаса до 2025 г., компанията преминава към конкретни стъпки за изпълнението й. Първата от тях е, че веригата ще спре от продажба до края на 2019 г. пластмасовите изделия като сламки за пиене, чаши, чинии и прибори за еднократна употреба, както и пластмасови клечки за уши, които се предлагат във всички 89 магазина в страната. Пластмасовите продукти ще бъдат заменени с алтернативни аналози, направени от рециклируеми материали, които компанията разработва в момента със свои партньори и доставчици.

„Следваме ясен подход в стратегията си за намаляване на използването на пластмаса от Lidl, а именно – да избягваме употребата ѝ, да я намалим и да я рециклираме. С прекратяването на използването на пластмасови изделия за еднократна употреба допринасяме за подобряването на равновесието в околната среда“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Lidl планира да продаде закупените количества пластмасови изделия за еднократна употреба и постепенно да премине към продажбата на продукти от алтернативни материали. По този начин клиентите ще могат да се възползват от познатите им артикули, но вече изработени от рециклируеми суровини.

Лидл България пое ангажимента да намали и използваната пластмаса за всички продукти собствена марка с 20% до 2025 г. Стратегията за постигане на тази цел е съсредоточена върху програма, която затваря цикъла на производство – по-широко търсене на рециклируеми материали, въвеждане на възобновяеми ресурси и системи за повторна употреба. По този начин ще се предотврати използването и изхвърлянето на огромно количество пластмаса, която не може да бъде рециклирана.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ