Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

"Гласът на България" - фаворит на тв сезона. bTV най-гледаната телевизия според проучване на Маркет Линкс

65

Малко преди края на пролетния телевизионен сезон bTV затвърди водещата си позиция по отношение на зрителския интерес във всички жанрове, показват данните на ГАРБ*. „Гласът на България“ е фаворитът на сезона, с близо 50% от всички зрители за периода от старта на шоуто до края на май. Големият финал е на 9 юни.

Останалите ключови предавания на bTV в праймтайм, които излъчиха финалните си епизоди през май, привлякоха най-голяма публика в своите часови пояси по време на целия сезон. Сред тях са сериалите „Майка“ и „Сълзи от рая“, социалният проект „Бригада Нов дом“, кулинарният хит MasterChef България и др. (вж. графиката). Всички попадат и сред най-гледаните предавания в Топ 50 за май, където начело отново е „Гласът на България“. Вижте цялата таблица тук.

И тази пролет bTV продължава да бъде предпочитан източник на новинарско и актуално съдържание. Централната емисия на bTV Новините е привлякла близо 41% от всички зрители средно за сезона, а сутрешният информационен блок “Тази сутрин“ – почти 50% от цялата аудитория.

Водещите позиции на bTV се потвърждават и от изводите от националното представително проучване на „Маркет линкс“, проведено през април 2019 години. Над 31% от всички респонденти определят bTV като своя любим канал, а 34% казват, че гледат bTV най-много.

Ново попълнение в класацията Топ 50 за месец май е лятното шоу по bTV „Игрите на звездите“.

И двата полуфинала в УЕФА Шампионска лига, излъчени по bTV Action в рамките на миналия месец, също се нареждат сред най-гледаните програми, като срещата между „Барселона“ и „Ливърпул“ отбелязва 24,2% дял. Зрителският интерес към шампионата обяснимо се е увеличил на 1 юни, когато на финала в УЕФА Шампионска лига (22:00 – 24:00 ч.) един срещу друг се изправиха английските отбори „Ливърпул“ и „Тотнъм“. bTV Action беше най-гледаният ТВ канал в този часови пояс, като е привлякъл 28,7% от всички зрители, 33% от аудиторията на възраст 18-49, 40% от младите между 18 и 34 години и 43,2% от мъжете в групата 18-49.

*ГАРБ е единствената пийпълметрична система в България, преминала независим одит.

още от Екран
20
Четвъртък
Юни