Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Kantar: Amazon детронира Google и Apple

274

Shutterstock

Amazon е новият цар в корпороративния свят. Според последната класация за най-могъщите световни марки на консултантската група Kantar гигантът в онлайн търговията е изпреварил Google и Apple.

Изследването сочи, че Amazon струва 315 млрд. долара, което е с внушителните 52% повече в сравнение с предходното проучване.

Kantar и неговият собственик, британският гигант в сектора на връзките с обществеността WPP подчертават в комюникето, че компанията на Джеф Безос е увеличил стойността на марката си благодарение на "интелигентни придобивания, отлично обслужване на потребителя и способността да изпреварва конкурентите си, предлагайки богата екосистема на продукти и услуги".

Amazon се изкачи от трето на първо място, изпреварвайки миналогодишния лидер Google, който сега е слязъл на трета позиция и марката му е оценена на 309 милиарда долара.

Google е изпреварен и от Apple, който запазва второто си място с 309,5 милиарда долара.

След лидерите в класацията се нареждат: Microsoft, компанията специализирана в плащанията Visa, социалната мрежа Facebook и китайският гигант в търговията онлайн Alibaba.

Авторите на изследването подчертават, че класацията, която включва 100-те най-високо оценени световни марки, обхваща секторите на технологиите, финансите и търговията - области, които се носят на вълната на развитието на дейностите в интернет.

още от Финанси
20
Петък
Септември