Тези хора ще ви помогнат да се справите със задължението си

Тези хора ще ви помогнат да се справите със задължението си

Тези хора ще ви помогнат да се справите със задължението си

Никой не иска да изпада в просрочие. Но понякога това се случва. А хората често не знаят как да подходят в такава ситуация.

Служителите в колекторските агенции, каквато е ЕОС Матрикс, се явяват точно тези, които оказват най-голяма помощ на длъжниците. Защо? Защото работата им е да съберат вземането на техните клиенти, но на първо място да подходят човешки към всеки казус, който срещнат в практиката си. Често се налага да изготвят индивидуален план за плащане, така че да са сигурни, че просрочилият клиент ще може да се справи със задължението си.

 

Според служителите в колекторската фирма справянето с дълга означава справяне с емоциите. А многобройните истории от реалната им практика потвърждават това. Като например тази за клиент, който звънял два пъти в един и същи ден, за да чуе отново добрата новина, че вече не дължи нищо.

Ако погледнем на задлъжнялостта от психологическа гледна точка, тя носи със себе си усещане за безпомощност и дори срам. Тези силни емоции могат да попречат на клиентите да се справят с проблема. Но съветът на специалистите е при никакви обстоятелства да не се игнорира едно задължение, защото по този начин проблемът само може да стане по-сериозен.

На практика компаниите за събиране на дългове обслужват други компании, които са им възложили да съберат натрупаните просрочени суми, колкото е възможно по-бързо. Но в ЕОС са наясно, че бързото събиране на вземанията е възможно само ако клиентите могат да се справят с изплащането. Затова е необходимо служителите по събиране и управление на вземания да са гъвкави и да могат да предложат различни схеми за изплащане.

Специалистите в ЕОС са забелязали, че когато на човек му се даде ясен и изпълним план за изплащане на дълга, това действа изключително мотивиращо и той полага необходимите усилия, за да се отърве от задълженията си. А когато това стане, клиентите са благодарни за търпението и разбирането.

Повече случаи от реалната практика на служителите в ЕОС можете да прочетете в специализираното списание, на страницата на ЕОС Матрикс.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ