Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Тези хора ще ви помогнат да се справите със задължението си

Снимка: depositphotos.com

Никой не иска да изпада в просрочие. Но понякога това се случва. А хората често не знаят как да подходят в такава ситуация.

Служителите в колекторските агенции, каквато е ЕОС Матрикс, се явяват точно тези, които оказват най-голяма помощ на длъжниците. Защо? Защото работата им е да съберат вземането на техните клиенти, но на първо място да подходят човешки към всеки казус, който срещнат в практиката си. Често се налага да изготвят индивидуален план за плащане, така че да са сигурни, че просрочилият клиент ще може да се справи със задължението си.

 

Според служителите в колекторската фирма справянето с дълга означава справяне с емоциите. А многобройните истории от реалната им практика потвърждават това. Като например тази за клиент, който звънял два пъти в един и същи ден, за да чуе отново добрата новина, че вече не дължи нищо.

Ако погледнем на задлъжнялостта от психологическа гледна точка, тя носи със себе си усещане за безпомощност и дори срам. Тези силни емоции могат да попречат на клиентите да се справят с проблема. Но съветът на специалистите е при никакви обстоятелства да не се игнорира едно задължение, защото по този начин проблемът само може да стане по-сериозен.

На практика компаниите за събиране на дългове обслужват други компании, които са им възложили да съберат натрупаните просрочени суми, колкото е възможно по-бързо. Но в ЕОС са наясно, че бързото събиране на вземанията е възможно само ако клиентите могат да се справят с изплащането. Затова е необходимо служителите по събиране и управление на вземания да са гъвкави и да могат да предложат различни схеми за изплащане.

Специалистите в ЕОС са забелязали, че когато на човек му се даде ясен и изпълним план за изплащане на дълга, това действа изключително мотивиращо и той полага необходимите усилия, за да се отърве от задълженията си. А когато това стане, клиентите са благодарни за търпението и разбирането.

Повече случаи от реалната практика на служителите в ЕОС можете да прочетете в специализираното списание, на страницата на ЕОС Матрикс.

още от Финанси
18
Понеделник
Ноември