нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Johnnie Walker празнува 200 години

През 2020 година марката Johnnie Walker отбелязва 200 години от момента, в който забележителният шотландец Джон Уокър за първи път отваря вратите на малък магазин в провинциална Шотландия, поставяйки началото на пътешествие, което отвежда Johnnie Walker до четирите краища на света и го превръща във водещото скоч уиски, което е днес.

Празнуваме нашето пътешествие във времето

Искрата, запалена от Джон Уокър, неговата визия и предприемачески дух са в сърцето не само на нашия бизнес, но, както се оказва, и на едно ново бъдеще за шонтландското уиски.

Джон, неговият син Александър, а по-късно и неговите внуци вярват, че уискито може да бъде още по-добро, винаги по-добро. Те не спират и не се отклоняват и за момент от това преследване на съвършенството. Вярвайки в откритията, те проправят пътя за нови възможности в света на скоча – вкус, който е по-богат, по-дълбок и с постоянно качество, в сравнение с повечето едномалцови уискита по това време.

Точно тази страст и този неспокоен дух на пионерите, които проправят пътя на марката през 19-ти век e това, което ни движи и до днес – амбиция, отдаденост, търсене на съвършения вкус и качество, прескачане на граници, убеждението, че всичко е възможно.

Докато другите производители на уиски се задоволяват с местния пазар, Johnnie Walker пресича океани и си проправя път през континенти, открива нови възможности в далечни страни, настанява се в барове и домове във всяко кътче на света.

В резултат, питието, което започва като малък семеен бизнес от бакалията в Килмарнък, се превръща в най-голямата скоч марка в света и едно от най-емблематичните уискита, създавани някога.

През годините Johnnie Walker става синоним на иновативност и креативност. Нашите уникални квадратни бутилки са били създадени да намалят загубите при пътешествията по море. Наклоненият етикет е отличителният белег на уискито ни на рафта, а Крачещия човек олицетворява създателя на марката и неговия неуморим дух, който мотото Keep Walking изразява в най-голяма степен. То е фраза, която хората по света чуват и повтарят с надежда и оптимизъм и която е надхвърлила границите на категорията, придобивайки универсално звучене.

Празнуваме, където сме днес

Днес ние сме най-продаваното скоч уиски в света!

Да правим уиски с удивителен вкус, което събужда сетивата все още е нашата движеща сила, също както е било и за основателите на марката.

Разбира се, уискито всъщност е това, което празнуваме през 2020 година и по повод на нашата 200 годишнина вдигаме наздравица с всички българи.

Този месец Johnnie Walker ще зарадва своите почитатели и любителите на качественото уиски с над 100 награди. Тези, които се регистрират със SMS ще разберат веднага дали печелят Johnnie Walker Black Label Pocket или Johnnie Walker пуф, или ще могат да участват в жребия за една от двете големи награди в края на промоцията - дрон DJI Mavic mini или проектор за домашно кино.

*Пълните условия на кампанията можете да видите на avendi.bg/jw

 

още от Стил