Мтел става А1 от днес (обновена)

Главният изпълнителен директор на А1 Александър Димитров представя всички новости, съпътстващи ребрандирането. Зад него е една от най-оригиналните реплики на новото лого в стилистиката на българската мартеница. Част от декора е и визуализация на стилизира

От днес Мтел вече е А1.  Ребрандингът беше анонсиран първо с промяна в сайта на телекома, заместен изцяло от страница с надпис „Началото на нещо ново…” и таймер, отброяващ времето до 11:30 часа днес. След това сайтът бе представен в новия си облик - под името А1

Паралелно с това, малко преди 11.30 ч. стартира и впечатляваща презентация на живо, водена от главния изпълнителен директор на компанията Александър Димитров пред повече от 500 гости, в която той обяви смяната на логото и всички, свързани с ребрандирането промени. 

След 23 години на пазара, над 4 милиарда лева инвестиции и над 4,5 милиона настоящи клиенти на мобилни и фиксирани услуги, първият GSM оператор в България, положил основите на мобилните услуги с първия у нас мобилен разговор през 1995 година и първото изпратено sms съобщение,  предприема най-голямата промяна в своята история, подчерта той.

„Днес ставаме част от нещо голямо – силна международна марка, каквато е А1 (б.р. австрийската A Group e собственик на българската компания). Тя ни носи нови стандарти за обслужване, единна корпоративна култура, повече знания и опит. Новият бранд отразява нашата цел да бъдем лидер, като се възползваме от възможностите на дигитализацията в полза на нашите клиенти. Щастлив съм, че ще можем да предоставяме достъп до най-новите технологии още по-бързо, да ги направим максимално полезни за хората и да им осигурим свободата да ги използват така, както те самите изберат”, сподели Александър Димитров, главен изпълнителен директор на A1 България.

"Днес наистина е велик ден за нас и той не означава само ново лого, а изцяло нов процес на работа и отношения с клиентите", подчерта той. От сцената на най-големия център за събития в София, Александър Димитров пое силни и сериозни ангажименти към настоящите и бъдещи клиенти на компанията. Един от основните приоритети за нас оттук нататък ще бъде да гарантираме лоялно отношение, спокойствие и удобство на нашите клиенти, обеща Димитров и поясни: " Водещо за нас е не новото име, а идеята в него  А1 да се вслушва все повече в мнението на клиентите, за да отговори на техните очаквания и да направи живота им в дигиталната ера по-лесен и по-забавен."

От днес новото юридическо име на телекома е „А1 България” ЕАД, но всички условия по договорите с клиентите на компанията ще останат непроменени и ще са валидни до изтичането на срока им. Няма да има никакви промени и по отношение на телефонните номера и SIM картите в мрежата на телекома.

Приобщаването на компанията към основния бранд на нейния собственик А1 Group, която е част от четвъртата най-голяма телекомуникационна група в света América Móvil, ще даде възможност на А1 България да предостави на своите клиенти и достъп до най-новите технологии и иновации в сектора. Силният и единен бранд ще позиционира А1 като изцяло интегриран и конвергентен доставчик на информационни и телекомуникационни услуги, който използва всички синергии и предимства на една от най-големите корпорации в света. „С ребрандирането в България ние можем да се възползваме от уникалната стойност на бранда А1 в още един от важните пазари в нашето портфолио. По този начин това ребрандиране, както и всички останали, които ще последват, ще подкрепят нашата цел да засилим присъствието на A1 Group в нашия най-важен регион – Централна и Източна Европа – като една компания с обща стратегия и единен бранд, който прави живота в дигитална ера по-лесен и удобен”, коментира Алехандро Платер, главен изпълнителен директор на А1 Group. Мащабният ребрандинг, предприет от собственика на българския телеком австрийската компания Telekom Austria Group (TAG) ще обхване и други негови оператор. Под името A1 ще бъдат марките Mobiltel, Vipnet, velcom, Vip mobile, one.Vip и Telecom Liechtenstein съответно в България, Хърватия, Беларус, Сърбия, Македония и Лихтенщайн.

Комплименти + иновативни продукти и услуги

Ребрандирането на първия мобилен оператор започва от днес и постепенно ще обхване всички над 230 магазини на оператора у нас, като в рамките на 3 седмици името Мтел ще изчезне напълно. Част от новата стилистика ще бъде вграждането на визуални елементи от местни културни и исторически забележителности, за да бъдат популяризирани.

Ребрандирането  ще бъде съпътствано и с редица комплименти заа настоящите клиенти.

Всеки абонат на мобилна услуга, който свали или просто стартира приложението на телекома Моят А1, ще получи подарък от 10 000 MB мобилен трафик в рамките на един месец.

Клиентите на A1 ще могат да тестват безплатно за 30-дневен срок всички нови услуги на телекома преди да решат дали ще се възползват от тях до края месец юни.

Компанията предоставя възможност на всички свои клиенти да дават обратна връзка за състоянието на мрежата чрез приложението Моят А1 или на А1.bg. Освен че ще вземе под внимание всяко изпратено мнение, за да подобри услугите си, телекомът ще подарява и 500 MB на хората, които подадат сигнал в Моят А1.

Всички клиенти на телевизионна услуга от A1 ще получат безплатен достъп до над 210 канала през уикендите на месец юни.

Специално за своето ребрандиране А1 пуска промо оферти за своите фиксирани услуги, които предлагат допълнително ТВ съдържание на специални цени.

А до 31 май ще се предлага и 50% отстъпка на избрани устройства в магазинната мрежа на телекома и на електронния магазин на А1.bg.

След успешния старт на двата собствени спортни канал в началото на 2017-а, А1 ще продължи да развива собствено съдържание. Компанията ще навлезе и на пазара на музикален стрийминг със своя платформа, която се развива от A1 Group и América Móvil. Тя ще разполага с богато съдържание от над 30 милиона песни на всички световни изпълнители – от класическа до модерна музика, но и ще бъде първата такава платформа у нас с възможност да се слуша и всичко от българсктаа музика – поп, рап, поп-фолк, класика, естрада, дори и стари градски песни.

Портфолиото на телекома ще включва и платежни услуги като дигитален портфейл, чрез който потребителите ще могат да осъществяват парични трансфери помежду си, включително P2P, както и плащания онлайн и на POS терминал.  A1 ще предостави за първи път у нас кредитна карта със своя бранд, която ще е лесно достъпна за клиентите на абонаментен план.

Телекомът ще изненада клиентите и със собствена линия смартфони с бранда А1, която ще се предлага с гаранция от 36 месеца вместо стандартната гаранция от 24 месеца. Промени ще има и в мобилните планове, които вече ще се казват A1 One Unlimited и ще предлагат още повече възможности за общуване и забавление.

А1 ще обърне специално внимание на лоялните си клиенти. Те вече ще имат възможност да закупят мобилни устройства на преференциални цени дори и в средата на техния договор. Програмата за лоялност А1 клуб ще включва още повече стоки и услуги, които ще се предлагат на специални цени за клиентите на компанията.

Обещания и ангажименти

А1 е вече нещо много повече от мобилен оператор – компанията разполага с пълно портфолио с телеком услуги, софтуерни решения, cloud и IoT услуги и собствено съдържание. Новият бранд обхваща всички тези аспекти и символизира стремежа на телекома да е първи, да е на ръба на иновациите и винаги да предлага първокласни решения на своите клиенти. За тази цел А1 поема три основни обещания:

1. Да гарантира качество на своята мрежа. Ангажиментът на компанията е да осигури непрекъсната работа и високо качество на предлаганите услуги за населената територия на страната, в 99,9% от времето през годината. Заради своята увереност в качеството на мрежата, А1 дава възможност за обратна връзка и бонус на всички клиенти, чрез Моят А1. Телекомът обещава и че ще инвестира в постоянното развитие на своята мрежа.

2. Да направи технологиите достъпни, лесни и полезни за своите клиенти. Компанията ще постигне това, като предостави качествени и технологични продукти и услуги в най-кратки срокове, обещава бързо и удобно плащане на сметките и управление на услугите чрез приложението Моят А1 и A1.bg. При стандартна техническа повреда А1 гарантира възстановяване работата на услугите в рамките на 6 часа и инсталация на услуги до 3 работни дни.

3. Да осигури лоялно отношение, спокойствие и удобство за клиентите. Телекомът обещава, че всеки клиент ще може да се свърже с оператор на телефоните за обслужване *88/ 088 123 в рамките на 60 секунди. Форматът на фактурите ще бъде още по-ясен и удобен за следене от клиентите. Те ще получават и регулярна информация за своите услуги чрез кратки съобщения. За удобство на клиентите А1 ще осигури заместващо устройство при сервиз на телефон.

Промяна и при спортните канали

Спортните канали на A1, познати до момента като Mtel Sport 1 и Mtel Sport 2, вече ще носят името MAX Sport 1 и MAX Sport 2. Промяната е част от цялостното ребрандиране на компанията, като цените за достъп до тях ще останат непроменени.

Спортните канали ще продължат да предлагат богато спортно съдържание както и досега, включващо огромно разнообразие от спортни състезания и първенства: 18 000 часа годишно футбол, тенис, волейбол, баскетбол, бойни, моторни, екстремни спортове, лека атлетика, хокей, голф и много други. Осем хиляди часа в програмата на каналите са отредени за преки предавания, като преди и след най-интересните от тях има коментарни студия.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ