нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

6 навика, които преборват симптомите на депресия

Снимка: Shutterstock

Психологически изследвания подкрепят тези шест страхотни начина за справяне с депресивните симптоми.

1. Променете начина, по който гледате на бъдещето.

Често се приема, че депресията води до песимистичен поглед към бъдещето. Но може да се приеме, че и обратното е вярно, твърди изследване. Има три начина, по които мисленето за бъдещето може да причини депресия:

  • Лошо генериране на възможности за бъдеще
  • Лошо оценяване на възможното бъдеще
  • Негативни вярвания за бъдещето

Депресията на свой ред захранва отрицателните виждания за бъдещето, създавайки порочен кръг. Помислете за начина, по който гледате на бъдещето. Има ли начин да бъдете поне малко по-оптимистични спрямо него?

2. Яжте средиземноморска храна.

Средиземноморската храна включва голямо количество плодове, зеленчуци и бобови храни, които са способни да предотвратят депресията, установява мащабно изследване. Участниците в него е било нужно да направят само малки промени в обичайната си диета, за да усетят ползата. До някаква степен депресията може да се дължи на липсата на основни хранителни вещества. Ползите от диетата са свързани с по-високите нива на омега 3 и други основни хранителни вещества.

още от Наука и здраве