Facebook с нови промени за потребителите в България

Facebook с нови промени за потребителите в България

Facebook с нови промени за потребителите в България

Facebook внедрява ново решение за показване на по-автентично съдържание в потока от новини (news feed) на потребителите в България.

Платформата ще класира публикациите с най-голяма важност за всеки човек индивидуално на базата на предишни негови активности в социалната мрежа. Целта е да бъдат ограничени спама и подвеждащите публикации и да се показва по-автентично съдържание.

Промяната на алгоритмите трябва да доведе до по-рядко показване на т. нар. кликбейт постове („примамка за клик“), които целят да генерират приходи от онлайн реклами чрез събиране на голям брой кликове. Подобни публикации обикновено съдържат линк, залагат на ниско качество на съдържанието и на сензационни заглавия, които манипулират потребителите, от типа на „СКАНДАЛ!!!...“ или „Когато видях ТОВА... бях ШОКИРАН“.

Същото се отнася и за спам публикациите, които приканват хората да харесат, коментират или споделят, с цел да отчетат по-голяма ангажираност и да достигнат до по-широка аудитория. Подобни постове-примамки, например „Харесай, ако си зодия Близнаци“, ще бъдат разпознавани от Facebook и ще се появяват в потока от новини много по-рядко.

Според компанията промяната няма да се отрази на Facebook страници за новини, които публикуват прозрачно съдържание – заглавието трябва да дава яснота на потребителите за какво се отнася статията.

През изминалите години платформата направи редица промени в news feed-а си. В основата на най-новото подобрение според Facebook стои стремежът й да предоставя съдържание, което съответства на интересите на хората – като това, споделяно от техните приятели.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ