Нидерландия сменя логото си от догодина, залага на по-богати туристи

Нидерландия сменя логото си от догодина, залага на по-богати туристи

Нидерландия сменя логото си от догодина, залага на по-богати туристи

Кралство Нидерландия сменя официалното си лого от 1 януари 2020 година. Това реши правителството, одобрявайки нов символ, който ще се използва от бизнеса, посолствата, министерствата, университетите, както и в туризма и спорта. Символът NL Nethrlands залага на традиционния оранжев цвят и запазва лалето, което е националното цвете, но заменя с „Нидерландия”, използваната от 25 г. „национална марка” Holland Tulip (холандско лале, б.а.). Промяната на името струва на правителството около 200 000 евро, информира abc.es.

Това, което Нидерландският съвет за туризъм сега използва, е символът на лале, до думата „Holland“ (Холандия, на английски език), което не е официалното име на цялата страна, а на две от 12-те провинции, които Холандия има: Северна Холандия, която включва Амстердам и Харлем, и Южна Холандия, където между другото са Хага, Ротердам и Лайден.

Новото лого, което е изготвено в осем различни езикови версии, е част от цялостна стратегия за развитие на туризма и си поставя за цел да сложи край на огромните тълпи туристи, пристигащи с нискотарифните полети, особено в Амстердам, като ги замени с по-устойчив модел.

По официални данни, до 2030 г. броят на чуждестранните посетители на Холандия се очаква да достигне 30 милиона души. При население на страната от 17 млн. жители, това ще застраши качеството на живот и равновесието на природата, смятат властите. 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ