Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Nivea дари 41 836 лв. на SOS Детски селища България

106

Цветомира Сарлова, Мениджър звено търговски маркетинг на NIVEA България, обяви постигнатите резултати и връчи чек с дарителската сума на г-н Ивайло Гюров – Директор фондонабиране и комуникации на SOS Детски селища България.

41 836, 20 лв. събра и дари на SOS Детски селища България марка №1 в грижата за кожата Nivea с второто си издание на благотворителната кампания „Приказни моменти на грижа“.

Козметичният бранд даряваше на организацията по 30 стотинки от всеки закупен продукт от лимитираната серия NIVEA Crème с вече познатите приказни герои – Тео, Мая, Зайо и Феята. Събраните средства значително надхвърлят сумата от първото издание на кампанията, а лимитираните продукти са изкупени месец преди края на кампанията, стана ясно на официално събитие днес за обявяването на дарението. Този път към любимия крем в синя кутийка в търговската мрежа се предлагаше и комплект от книжки с приказки: „Тео и Зайо си правят състезание“, „Мая и феята отиват на плаж“, „Тео и Зайо строят къща“ и „Мая и феята подреждат стаята“.

NIVEA успя да ангажира още повече съмишленици в приказните моменти за грижа като даде възможност на своите клиенти и почитатели да се включат в инициативата, като сами напишат кратка, позитивна приказка, посветена на грижата, обичта и семейството. Участниците трябваше да публикуват приказките си във Facebook със специално създадения за кампанията хаштаг #ПриказнаСиняГрижа. Едни от първите публикувани приказки бяха на посланиците на инициативата - Рафи, Дивна, Деси Добрева, Играта, Мона Недева, Гери Турийска, Башар Рахал, Силвия Лулчева, Василена Винченцо, Rudi Duli Muden MC & KukuSfeff, порасналия възпитаник на SOS Детски селища - Пламен Траянов, както и много журналисти и блогъри.

Само за месец, в инициативата за написване на детска приказка са се включили над 80 души, а публикуваните приказки надхвърлиха 100. След края на кампанията част от приказките бяха публикувани в специално създадена за децата от SOS Детски селища България книжка, озаглавена с името на кампанията - „Приказни моменти на грижа. Илюстрациите в нея са дело на децата от SOS приемните семейства в София, Перник и Трявна.

още от Общество
21
Сряда
Август