Ценим ли малките неща в живота?

Ценим ли малките неща в живота?

Ценим ли малките неща в живота?

Втората вълна на пандемията води до значителна промяна в нагласите и оценяването на малките неща в живота на българина. Това сочат резултатите от националното представително количествено проучване на IPSOS България, проведено в периода 16-30 октомври 2020 г. сред 1000 участници. 

69% от анкетираните споделят, че покрай събитията от изминалата година, свързани с COVID-19, са осъзнали колко важно е семейството за тях. 67% не крият оптимизма си за бъдещето, и споделят, че са научили, че могат да са щастливи с по-малко. Висока оценка на малките моменти от ежедневието, които зареждат с положителни емоции, дават 64% от запитаните и приблизително същия процент от участниците (63%) свързват радостта от малките моменти със споделянето им с близки и приятели.

Данните от проучването показват видима промяна в наглaсите и поведението на българина в ситуации на прекарано време с роднини, приятели, отбелязване на поводи и празнуване. 54% от анкетираните споделят, че кризата ги е научила да празнуват големите събития по различен начин, защото въпреки отрицателното въздействие от пандемията върху тях, ситуацията ги е направила по-адаптивни, креативни и благодарни за малките радостни поводи.

[[{"fid":"365675","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3100,"width":4100,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Моментите, споделени с приятели, като извор на позитивни емоции откриваме в посланията за 2020 г. на първата бира в България „Каменица", обичана марка от милиони българи от 1881 година до днес.

В края на октомври "Каменица" даде старт и на новата си комуникационна кампания, в която поставя темата за необичайното в обичайното. Кампанията е под надслов Каменица "Всяка глътка има история" и ще продължи и през 2021 година. 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ