Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Bloomberg TV Bulgaria търси иновативните български решения за глобални проблеми

99

Джефри Грийн е телевизионен и филмов продуцент, търговец, мениджър, предприемач и интернет експерт с богат международен опит. От създаването на канала през октомври 2015 г. той е изпълнителен продуцент на Bloomberg TV Bulgaria. Участвал е във всички аспекти на телевизионния бизнес. Бил е тв и филмов продуцент в Hollywood Media Bridge, а преди това - изпълнителен продуцент по спорта в Al Jazeera America.

 

Най-добрите предложения ще бъдат представени на световния форум Bloomberg New Economy от 20 до 22 ноември в Пекин

 

Наскоро Bloomberg New Economy отправи открит призив към специалисти от целия свят да споделят своите новаторски решения за глобалните проблеми, пред които е изправено човечеството. В кампанията се включи и Bloomberg TV Bulgaria - българският член от семейството на Bloomberg LP, която започна да търси иновативните решения от България. Повече за инициативата Call for Solutions разказва Джефри Грийн, изпълнителен продуцент на Bloomberg TV Bulgaria.

 

- С какви предизвикателства очаквате да се справите чрез кампанията Call for Solutions?

- Търсим решения, които да отговарят на всяка от основните теми на форума Bloomberg New Economy - търговия, технологии, климат, финанси и капиталови пазари, социално включване, урбанизация и глобално управление. Предложенията трябва да отразяват предизвикателствата, свързани с дисбаланса на икономиките от Запад на Изток.

- Кой може да се включи?

- Всеки, който има работещо решение, може да кандидатства до 15 август. То трябва да дава възможност на частния сектор да създава и поддържа добри практики в обществото. Призивът е отправен към служители от всички корпорации - от КСО екипите и отделите за изследвания и разработки (R&D) до предприемачи, представители на академичните среди, мозъчни тръстове, правителствени агенции, международни организации и НПО-та.

- Колко решения ще бъдат представени на финала и има ли вече кандидатури?

- Тази есен ще бъдат избрани до седем решения - по едно за всяка категория. Критериите за подбор са разработени от Bloomberg и McKinsey, партньори на Bloomberg New Economy. Представителите на избраните решения ще бъдат поканени на форума на 20-22 ноември в Пекин, а за всяко от тях ще бъде организиран семинар с делегати, включително най-влиятелните бизнесмени, технологични новатори, държавни служители, експерти и учени от над 60 страни. Проектите ще получат и текуща подкрепа от екипа на Bloomberg New Economy, за да може да постигнат конкретни цели през 2020 г. Подкрепата може да се изрази в различни формати - от свикване на международни бизнес лидери и експерти от общността на New Economy, които да работят за популяризиране на решението, до привличане на инвестиции или откриване на стратегически партньорства.

До момента имаме стотици материали от над 35 държави, включително и от България. Предложенията варират от такива, свързани с процесите на гласуване по време на избори, до превенция на самоубийства и технологии за смекчаване на климатичните промени.

- Кои тенденции според вас променят глобалния медиен пейзаж през 2019 г.?

- По отношение на цялостния медиен пейзаж, а не само на финансовата журналистика, интернет бързо променя бизнеса. Стрийминг услугите вече са не само дистрибутори, но и основни създатели на съдържание. Това е 360-градусов бизнес, който не сме виждали досега (в глобален мащаб).

- Как виждате бъдещето на бизнес журналистиката?

- Вярвам, че то съвпада с мисията на Bloomberg. Притежаваме уникалната способност да разказваме истории, използвайки данни. Това прави материалите на журналистите ни задълбочени, безпристрастни, базирани на факти и лесноразбираеми.

- Bloomberg TV Bulgaria стартира през 2015 г. Как се промени медията през последните четири години?

- Развихме се от непознат на пазара тв канал до една от медиите с най-голямо доверие в страната. Благодарение на това получаваме достъп до интервюта, до които малко други медии могат да се доберат, за което печелим и висока зрителска оценка. Близо 40% от аудиторията ни се състои от представители на висшия мениджмънт, а 60% от зрителите избират програмата ни заради качествените финансови и икономически новини и дискусии. Това е голямо признание за усилията на целия екип от професионалисти на Bloomberg TV Bulgaria, които с гордост следват основополагащите принципи на всички журналисти от Bloomberg.     

 

Автор: Ива Петкова. Интервюто е публикувано в новия брой на сп. "Мениджър"

още от ПР и събития
22
Вторник
Октомври