"Интеримидж" поема публичните комуникации на Cargill Bulgaria

Интеримидж поема публичните комуникации на Cargill Bulgaria

"Интеримидж" поема публичните комуникации на Cargill Bulgaria

Комуникационна агенция "Интеримидж" (Interimage) поема комуникациите с външни публики на Cargill Business Services в София, съобщават нейни представители.

Агенцията спечели проведен конкурс за ПР обслужване на компанията, която е част от Cargill България – лидер в сектора на споделените бизнес услуги с добавена стойност.

"Интеримидж" е първата ПР агенция, с която ще работим по изграждане на стратегическите комуникационни цели на Центъра за споделени бизнес услуги на Cargill в София. Вярваме, че партньорството ни ще допринесе не само за добрата разпознаваемост на дейността на Cargill в България, но и за още по-доброто позициониране на Центъра като предпочитан работодател за млади професионалисти в сферата на финансите, човешките ресурси, доставките и транспорта и логистиката“, коментира Методи Георгиев, ръководител централни операции на Cargill Business Services в София.

Екипът на агенцията ще работи с вътрешния комуникационен екип и отдел "Човешки ресурси" на компанията, за да повиши разпознаваемостта й в нейната сфера на дейност, както и за да изгради Cargill като символ на отговорна работодателска марка.

"Започнахме работа доста бързо, а задачата ни е предизвикателна и много интересна. Клиентът ни е един от малкото представители на специфичен сектор от модерния бизнес у нас и определено не е една от всичките аутсорсинг компании. Cargill предоставя възможност за професионално развитие на млади експерти в сферата на счетоводството, финансите, логистиката и доставките. Имат голям брой служители, които трябва да обединим на емоционално ниво, за да са една общност. Вярваме, че досегашният ни опит с инженерингови компании, с медиите и с големите екипи при други клиенти ще ни е от полза в работата с талантите на Cargill", споделя Катя Димитрова, управител на "Интеримидж". 

Екипът на "Интеримидж" ще подпомага и вътрешните комуникации в компанията. На разположение в проекта са старши пиар мениджър, дигитален стратег и дизайнерско звено, допълват от ПР агенцията.

"Интеримидж" е създадена преди 10 години. Работила е за портфолио от клиенти както в корпоративния свят, така и в публичния сектор и неправителствените организации. Партньор за България е на агенция ICF Mostra. От миналата година е и част от комуникационната верига NOVUM Worldwide. 

Cargill е световен лидер в търговията с храни и свързаните с тях селскостопански, финансови и промишлени продукти и услуги. Компанията има над 155 000 служители в 70 страни и над 150 години опит. Заедно с фермерите, клиентите, правителствата и общностите, нейната мисия е да помага на хората да се развиват.

Центърът за споделени бизнес услуги на Cargill в София е един от 7-те подобни центрове на компанията, в които са изнесени специфични за нея процеси. В него над 900 експерти работят за Cargill за много държави в Европа. Дейностите, с които те подпомагат компанията, са основно финанси, човешки ресурси, доставки и логистика. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ