Пиар, но с чар

Пиар, но с чар

Пиар, но с чар

Технологиите промениха начина, по който откриваме, комуникираме и увеличаваме потребителите си. С все по-голямото навлизане онлайн, както на бизнеса, така и на клиентите, бариерата между тях пада, а по-директната и топла връзка, както и това да се позиционирате като привлекателна и чаровна марка, става все по-възможно.

Успехът в този технологичен свят изисква разбирането от пъблик рилейшънс или PR. Пет стъпки в това отношение са изключително важни.

Използвайте пиар материалите си като реклама и ги промотирайте, за да ангажирате нови аудитории

Трябва да се възползвате от всяка възможност да покажете посланието си неколкократно. Само 2% от хората извършват покупка, след като са видели бранда само веднъж, така че ако не повтаряте, губите. Когато натрупам PR материали, един от начините да увелича стойността им е да ги публикувам в социалните мрежи и да ги промотирам сред хора, които харесват определени медии.

Ако съдържанието ми отговаря на техните целеви публики, тогава медията ще сметне съдържанието за доста важно и ще го използва, без да съм го изпращал директно до нея, с молба да го направи. Винаги се уверявам, че съдържанието ми е в контекста на останалите материали на медията, за да постигна възможно най-добри резултати.

Бъдете активни в социалните мрежи

Не е тайна, че публикуването на стойностно съдържание за продукта или услугата ви грабва вниманието. Голям процент от хората по света имат профил в поне една платформа, което означава, че в социалните мрежи имате огромна аудитория. Спонсорирайте постовете си, за да си осигурите още по-голяма ангажираност и потребителска активност.

Включвайте пиар материалите си в пакетите с продажби

Това е ефективна маркетингова стратегия за мен. На клиентите им харесва да виждат този тип съдържание, за да придобият повече представа за посланията и стойността, която брандът има. Това е още един добър начин да ги ангажираме, а, както вече споменахме, доколкото повече хора достигнем, толкова по-добре.

Създайте контекст около продукта или услугата си

Когато нещо хубаво се случи в компанията ви, ваша задача е да го разпространите. Независимо дали е постижение на член на екипа, интересен пасаж от миналото на организацията или нещо друго, свързано с вас, да достигне тази информация до хората е изключително важно, защото е атрактивно, както за тях, така и за медиите.

Установяването на контекст е един от най-добрите трикове за постигането на добър ефект от пиара. Помнете, че ако нищо не може да накара продуктът или услугата ви да изпъкне, шансът потребителите да го сметнат за скучен е много голям.

Добавяйте линкове към релевантни източници в материалите

Когато създавате пиар материали, уверете се, че сте включили линкове, релевантни за читателите или медиите, които таргетирате. С добавянето на допълнителни източници демонстрирате експертиза и познания в индустрията и се показвате като доверен съветник. Това е все по-важно, особено за поколението Z, което очаква брандовете често да ги ангажират.

Предприемачът Андрю Медъл за Entrepreneur.com

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ