Споделете информация и опит. Ще се получи добра реклама
Без значение дали продавате недвижими имоти или предлагате зъболекарски услуги, вие знаете много повече за бизнеса си, отколкото клиентите. Информацията от практиката ви може да ви бъдат полезна и по още един начин - за да се рекламирате. Привлечете внимание, като споделите опита си, посъветва електронното издание на сп. Forbes от САЩ. Как?
Светът обича експертите.
Преди повече от 25 г. на американката Барбара Коркоран, основател на компанията за недвижими имоти „Коркоран“ в Ню Йорк, й хрумва интересна и практична идея. Тя измисля „Докладът Коркоран“ - периодична статистическа информация за местния бизнес с имоти, която отразява случващото се в бранша. Съставя първия подобен доклад и го изпраща до местните вестници, които отпечатват данните.
Последвайте опита й, съберете актуална информация за случващото се във вашия бранш на местно ниво. Ще предизвикате интерес. Може да разпространите информацията си с newsletter или да създадете собствена фирмена брошура.
Как още можете да се рекламирате чрез това, което знаете? Бъдете гуру!
Освен разпространението на корпоративната статистика, можете да направите и нещо друго - да вложите жив елемент в представянето. Покажете едно от най-способните лица на фирмата и предложете служителят да сподели опит и знания.
Ще изградите връзки, ако ваши представители често участват в дискусиите на местните неправителствени организации, учебни заведения. Използвайте възможността за платени рекламни публикации в печата и в интернет. Разкажете съветите на вашия служител там. Споделете важни неща. Но все пак предупредете експерта си да не разкрива козовете на фирмата или ноу-хау!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |10 признака, че сте в капана на токсична връзка - Част 1
Маркетинг |Шефът на Razеr: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията
Технологии |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.