Изпитани методи да се представите като експерт

Изпитани методи да се представите като експерт

Изпитани методи да се представите като експерт

Kогато продажбите намалеят заради финансови проблеми, първото перо, от което се реже, е бюджетът за реклама.

Дори и тогава рекламирането на продукта или услугата трябва да продължи, предупреждава електронното издание на американското сп. Entrepreneur. То дава няколко практични идеи как да рекламирате, когато бюджетите са оскъдни. Например: 

Станете експерт. Пращайте новини за бизнеса си на местни вестници, журналисти с икономически ресор и професионални организации, които да включат информацията ви в техния newsletter. Потърсете сайт, който е съгласен да публикува информацията ви регулярно и дори да я обособи в отделна колона. Когато нещо е публикувано, го копирайте и разпространете на клиентите и партньорите си.

Станете публичен оратор. Организаторите на професионални срещи в браншовете винаги търсят представители на бизнеса, които говорят добре и могат да участват в конференции и презентации. Изберете тема, която е свързана с личния ви бизнес опит, така че да не се пропусне споменаването на името и дейността на компанията ви.

Преподавайте в курсове за обучение и преквалификация. Така редица потенциални клиенти ще ви възприемат като експерт и ще разказват за бизнеса ви.

Награждавайте лоялните клиенти. Предложете безплатни стоки или услуги на всеки ваш клиент, които ви е довел нов потребител.

Изпращайте редовни рекламни имейл съобщения. Напомняйте на настоящите си клиенти за себе си и какво се случва с вас.

Извлечете максималното от (безплатните) връзки с обществеността. Винаги, когато има събитие, свързано с бизнеса ви, което засяга местната общност, изпращайте информация до медиите.

Дарявайте. Отделяйте пари за благотворителност. Помагайте. Дори и медиите да не го отразят. 

Направете блог или участвайте в интернет форум или уебинар. Така ще привлечете трафик към уебсайта си и ще получите обратна връзка с клиентите.

Партнирайте си с други местни предприемачи. Съчетайте бизнеса си с техния, ако уважавате името им.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ