Изпитани във времето изводи за успех в PR-a

Изпитани във времето изводи за успех в PR-a

Изпитани във времето изводи за успех в PR-a

Работата като пиар те променя в много отношения. В лъскавата, мощна индустрия на управление на имиджа човек изгражда навици, които могат да са му полезни в ежедневието. Научава важни уроци. Вади си изводи.

Професионалният път на всеки е различен. Сред дългогодишните пиар професионалисти обаче се очертават някои заключения, които като че ли са общи.

Например:

Хората са странни. Независимо дали работиш с колега в агенцията или опитваш да спечелиш клиент, ще откриеш нещо общо: хората никога не попадат в стереотипната група, към която се предполага, че принадлежат. Изненадите се случват непрекъснато. Сухи, консервативни личности реагират по-отворено към нови идеи, отколкото отявлени либерали.

Думите са сила. Щом ги има, те влияят, независимо какво е съобщението. Стават дори по-важни благодарение на начина, по който са казани. Всяка отделна дума е от ключово значение. Винаги трябва да се обмисля два пъти всичко, което предстои да се напише. Едно подхлъзване в словото може да е катастрофално за личността. Дори изказването да е абсолютно непреднамерено. Думите градят. Думите рушат. Мисли, преди да говориш.

Прави приятели, а не контакти. Да правиш приятели е по-добре, отколкото да правиш контакти. Само защото общуваш с някой виртуално не значи, че той не е реален. Тинейджъри спорят с това твърдение от години, но пиар професионалистите знаят, че е вярно. Вместо да се правят само бизнес контакти и познанства е много по-добре да се правят приятели, които често те търсят за това или онова. Контактите ни помагат да създаваме бизнес. Приятелите ни помагат да изградим живот.

Никога не можеш да бъдеш твърде внимателен. Още веднъж, мисли преди да говориш. Премислянето и планирането на стратегия за поведение са важна част от живота. Ако планирахме повече аспекти от живота си, щяхме да бъдем по-добре. Правете стратегии. Градете планове. Мечтите се планират.

Да бъдеш себе си е важно. Едно от най-важните предимства в социалните медии е възможността да се контактува директно с клиентите. Най-забавният аспект от всичко това е, че хората искат да чуват отговори от други хора. Обикновено бизнесът реагира от позицията на "голяма компания, която знае всичко". Това обаче вече не е приемливо. Да покажеш истинското лице на бизнеса означава да се държиш като интересен човек.

Наблюдения на Мики Хенеди – създател на фирмата за онлайн пиар услуги eReleases в САЩ

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ