БАР споделя успешните примери от маркетинга в България на сайта си

БАР споделя успешните примери от маркетинга в България на сайта си

БАР споделя успешните примери от маркетинга в България на сайта си

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) събира най-добрите примери от третите „Награди на БАР” в първото по рода си онлайн издание „BAAwards 2016 Know-How“.

В девет оформени презентации на сайта на конкурса се представят наградените кампании в областта на маркетинговите комуникации. Асоциацията подбира ценното ноу-хау на всеки един от победителите в конкурса „BAAwards 2016“, за да насърчи развитието на индустрията в рекламно-комуникационния сектор, съобщават нейни представители.

Третото издание на BAAwards - 2016 отличи кампании на Кока-Кола, Мобилтел, Пощенска банка, Белла България, Загорка, Девин, Фокс Интернешънъл Ченълс България и pCloud. Сега Асоциацията предоставя възможност както на утвърдените професионалисти, така и на прохождащите млади маркетолози, да се запознаят отблизо с наградените в конкурса добри практики, които тези компании са реализирали на българския пазар през изтеклата година.

„Убедени сме, че постиженията на победителите в BAAwards 2016 ще станат пример и вдъхновение за развитието на сектора. Пример, който трябва да се споделя за да донесе максимална полза за цялата професионална общност,” коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

БАР вярва, че маркетолозите са архитекти на своите брандове – личности-визионери, които умеят да превръщат идеите си в устойчива реалност за индустрията и помагат за развитието на цялото общество. Всяка от презентациите в „BAAwards 2016 Know-How“ разказва за процеса, който е превърнал визията в ярък пример за маркетингов успех, като поставя ударение върху няколко етапа – предизвикателство, инсайт, цели, реализация и резултати.

„Щастливи сме, че поредната стъпка от развитето на Наградите на БАР е вече факт. BAAwards 2016 Know-How е сърцевината на нашия конкурс. Тя събира в себе си ноу-хау от проектите-победители и споделя опита и таланта на екипите, които стоят зад тях. Представяме ви най-ценния актив и най-добрия пример за успешен маркетинг в нашия роден пазарен контекст,” отбелязва Кирил Хаджидинев, председател на УС на БАР.

Всеки, който желае да се запознае отблизо с най-добрите кампании в тазгодишния конкурс „Наградите на БАР“, може да разгледа BAAwards 2016 Know-How на сайта на наградите – baawards.bg. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ