"Да пропуснеш гола" - новата реклама на Heineken за Шампионска лига

Холандският бранд Heineken, който е любим на милиони, оправдава високите очаквания на публиката и маркетолозите с поредна смешна реклама, посветена на Шампионска лига. 

Рекламата е дело на агенция Publicis в Италия и показва няколко забавни момента, в които мъже и жени изпускат най-важния и емоционален момент от мачове, предавани по телевизията - головете в тях, заради нещо друго. 

Тя се вписва в интегрирана кампания, създадена да съответства със спонсорството на Heineken за Шамионска лига. "Heineken вярва, че когато изберем да приемем свежа гледна точка, ще се радваме на живота повече. (Ето защо) новият тон на бранда Heineken е вдъхновяващ, с лек и универсално привличащ, а новата идея за бранда приема общоприети вярвания и ги завърта с освежаваща гледна точка от Heineken, за да ви позволи да се наслаждавате на живота повече", посочва изявление от компанията, цитирано от The Drum.

Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ