„Дари думите си“ на самотните възрастни

Във Великобритания около 225 000 възрастни прекарват по цяла седмица в самота и мълчание. Това е проблемът, който поставя и се опитва да разреши Cadbury със своята нова кампания „Дари думите си“.

На британския пазар се появиха опаковки от шоколада на компанията, върху които са разположени единствено две чаши мляко, част от идентичността на марката, и нито една дума. 30 пенса от всеки закупен продукт ще бъдат дарени на благотворителната организация Age UK, ангажирана с това да предлага безплатни услуги не възрастни, като телефонно приятелство например.

От Cadbury отбелязват, че всеки може да се включи в кампанията по няколко начина – като заговори непознат възрастен, навести възрастен съсед, обади се на свой роднина или стане доброволец в Age UK.

Автор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ