Един запомнящ се герой от най-скъпото рекламно време на САЩ

Финалът на американската футболна лига Супербоул 2017 приближава на 5 февруари и компаниите се надпреварват за внимание, представяйки в YouTube скъпо изработените си реклами, които ще излъчат по време на него. Една от тях е с доста запомнящ се герой...

Мистър Клийн е анимационен мъж, който танцува и чисти в секси стил. Той е герой в новата реклама на препарата за почистване Mr. Clean в Щатите, предлаган на пазара от Procter & Gamble. И докато някои наблюдатели в социални мрежи смятат, че рекламата не е особено оригинална, даже е малко странна, други, предимно дами я харесват, а трети коментират, че определено ще се запомни и отличи, на фона на конкуренцията от десетки други реклами, излъчени на финала Супербоул. 

Видеото е дело на агенция Leo Burnett Торното. "Трябва да обичаш мъж, който чисти", посочва посланието в края. Какво мислите? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Желязков: В атаките срещу приемането на еврото имаме данни за руско участие
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Вучич: Сърбия няма да въвежда санкции срещу Русия, продължаваме с принципната си политика
Близо 4000 служители на НАСА избират да напуснат Aгенциятa