Кои продукти да рекламирате с хумор

Много от най-запомнящите се реклами са смешни. Рекламодателите използват хумора като стратегия, за да привлекат вниманието на клиентите към продуктите. Аудиторията обича да я забавляват повече от това да й казват какво да прави. Хората често са по-склонни да обърнат внимание на реклама с чувство за хумор, отколкото на сериозно маркетингово предложение.
Ключът към успешното използване на хумора в рекламата е правилната преценка дали хуморът съответства на продукта и аудиторията. Балансът между смешното и противното за хората е много деликатен. Затова всеки маркетолог трябва задължително да е сигурен, че положителният ефект от хумора в рекламата ще е по-голям от евентуалната поява на раздразнение.
Най-добрите продукти, които могат да се рекламират с хумор, са тези, за които потребителят най-малко се замисля. Продукти, които са относително евтини и могат да се консумират. Които могат да бъдат представени без много факти. Десертите, храните, тютюневите изделия, услугите със забавление и играчките доказано могат да се рекламират с чувство за хумор.
Друго важно нещо в хумора в рекламата е, че различните неща са смешни на различните хора. Реклама, която предизвиква болки в корема от неистов, продължителен смях при един може да остави горчив вкус в представите на друг. Винаги трябва да се има предвид тясно целевия пазар. Това, което на клиента-рекламодател му се струва смешно в презентацията ви може да не изглежда много смешно в самолета, в регионалния клуб или в болницата.
Хуморът в рекламата подобрява разпознаваемостта на марката, но не намалява върнатите бройки от продукта, ефективността на съобщението или намеренията за покупка. С други думи е по-вероятно да се засили доброто чувство на потребителите към рекламираната стока и е по-малко възможно да се увеличи желанието им за покупка.
Рекламните кампании с чувство за хумор често излизат по-скъпо, защото рекламите в тях постоянно трябва да се сменят. Рекламистите трябва да помнят, че докато карат аудиторията да се смее трябва и да я убеждават в това, че продуктът е интересен. Защото старите шеги умират заедно с техните стоки.
Скот Бейкър в AllAboutMedicalSales.co.uk.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Парламентът прие на две четения в едно заседание промени в държавния бюджет
Политика |Технологичният сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |DeepL обмисля първично публично предлагане в САЩ
Технологии |Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |"Възраждане" се обяви против увеличаването на тавана за работници от трети страни в предприятията
Политика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.