Медиите в САЩ се готвят за взрив от реклами на изборите

Медиите в САЩ се готвят за взрив от реклами на изборите

Медиите в САЩ се готвят за взрив от реклами на изборите

Заради президентските дебати в САЩ, по време на които милиони граждани застават пред малкия екран, телевизионните новинарски мрежи в страната привличат вниманието на маркетолозите от редица сфери, които вече купуват нощни реклами за деня на изборите.

Най-малко две медийни организации – Fox News и NBC, очакват или вече наблюдават силно търсене за седмицата след изборната вечер, пише „Ройтерс“.

Fox News предлага на основните си спонсори възможност да удължат кампаниите си, ако резултатите от изборите не са окончателни след вота. Определянето на следващия американски държавен глава ще отнеме време заради нарастването на желаещите да изпратят бюлетините си по пощата и очакваните правни предизвикателства от кампаниите на кандидатите Доналд Тръмп и Джо Байдън.

Един 30-секунден спот по време на последните президентски избори от 2016 г. е струвал около 220 хил. долара според индекса Standard Media. За реклама със същата продължителност в рамките на дебатите тази година ABC таксува с 375 хил. долара.

NBC, MSNBC, ABC, CBS и Fox News са разпродали рекламните слотове за първия дебат, а според източници, запознати със случая, някои от медиите вече са събрали и максималния брой рекламодатели за останалите дебати и вечерта на изборите.

Индексът Standard Media посочва, че рекламните приходи на CNN и Fox News за периода от юни до август са нараснали със съответно 68% и 46% спрямо година по-рано.

Възможният лош контекст

В сценария след вота обаче не е изключено да влязат протести и насилие, което може да спре някои маркетолози, смятат медийни специалисти.

„Мисля, че всеки рекламодател, който планира да се появи на екран около съдържание, свързано с новини в дните около и след изборите трябва много да обмислят различните сценарии, защото повечето от тях не са добри“, коментира Брайън Уайзър, един от ръководителите на агенцията GroupM.

„Първо, успех с измъкването от това. Второ, имайки предвид динамиката на годината и трудностите, трудно е да си представя, че някой наистина ще избяга от ситуация, в която може да достигне до повече очи“, каза Стивън Пасвейтър, вицепрезидент и генерален мениджът на групата за анализ на медийни кампании Kantar.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ