Победителите в BAAwards 2019!

Победителите в BAAwards 2019!

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви победителите в 6-ото издание на BAAwards 2019. Тази година в надпреварата се включиха рекордните 67 кампании на рекламодатели, комуникационни агенции и студенти. На 24 октомври, по време на официална церемония в „Рейнбоу Плаза“, бяха представени наградените участници. Те получиха признание за професионализъм в най-високото, четвърто измерение на маркетинга.

Заявките в конкурсите за рекламодатели, комуникационни агенции и студенти, се оценяваха от три съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата: представители на БАР, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение, както и университетски преподаватели.

„Благодарим на всички участници за рекордните резултати в конкурсите BAAwards 2019. За шеста поредна година те се доказват като истински измерител на професионализма. Победителите са пример на младите професионалисти и още едно основание колебаещите се да помислят за кариерна реализация в България. Нетърпеливи сме да споделим ноу-хауто от конкурсите BAAwards 2019 и заедно да очертаем перспективите за развитие на маркетинговите комуникации в страната ни.“, сподели Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Съдийските състави определиха следните победители в отделните конкурси и категории на BAAwards2019:

Рекламодатели:

Категория: „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“

Златна награда:

Върнете си съня, за който мечтаете - Санофи България

Сребърна награда:

Българско пиво по британска рецепта - Загорка IPA

Категория: „Иновация в продукт или услуга“

Златна награда:

Свежите супергерои - Кауфланд България ЕООД енд Ко Кд

Сребърна награда:

Само мажеш и печеш - БЕЛЛА България

Категория: „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

Златна награда:

Геритамин – доказана формула за красота - Актавис ЕАД

Сребърна награда:

Dove търси историите на истинската красота - Юниливър 

Категория: „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда:

Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA

Сребърна награда:

Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe 

 

Комуникационни агенции:

Категория „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“

Златна награда:

Novanight с тройно действие. Лансираща кампания. – агенция RED LION

Сребърна награда:

А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia

Категория „Иновация в продукт или услуга“

Златна награда:

Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult

Категория „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

Златна награда:

Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog

Сребърна награда:

The Great Swap – агенция Маккан София ООД

Категория „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда:

Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED

Сребърна награда:

Иди, учи и се върни – агенция Маккан София ООД

Студентските отбори разработваха проекти на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“.

Златна награда:

Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова

Сребърна награда:

Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
На днешната дата, 10 ноември. Рождениците днес
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Китайските потребителските цени се върнаха към растеж през октомври
Цитат на деня