Реклама с млад мъж с гнездо на главата стана „вирусен“ хит в Южна Корея


Всички сме били измъчвани от главоболието, което се заражда сутрин и нараства през работния ден - тази реклама от Южна Корея се заиграва с него, опитвайки да внесе чувство за хумор, и представя лекарство.

Рекламата е дело на агенция INNORED Сеул и е станала "вирусно" споделян в социални мрежи хит в страната, посочва блогът Creative Criminals. Кампанията е обширно приета в целия пазарен сегмент на азиатската държава, заради творческия подход към един вид продукт, който там обикновено е комуникиран като бранд съобщение по сух и лишен от вдъхновение начин, отбелязват наблюдателите. Видеото има над 1 млн. прегледа в първите два дни след публикуването му в интернет. 

Основен герой във филма е млад мъж - офис служител на компания, който има гнездо на главата (във филма - буквално) и в него се появява главоболието, нарастващо от яйце в пиле, нахална кокошка. Посланието е просто: "Не позволявайте на болките в главата да влошат и провалят деня ви, вземете Tylenol".

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Какво можем да научим за лидерството от шефовете на JP Morgan, Netflix и Nasdaq?
Археолози: Римската окупация е донесла нови болести в Британия
Беларус освободи Nобелов лауреат и опозиционери в замяна на облекчаване на санкции от САЩ
Андрей Бабиш отхвърли варианта Чехия да гарантира заем за Украйна
Шефът на Бундесбанк се е прицелил в председателския пост на ЕЦБ
Ердоган след среща с Путин: Мирът не е далеч