Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Рекламата на Apple, която просълзи Китай

283164

Кадър от видеото

Заснет изцяло с iPhone X от режисьора Питър Чан, този рекламен филм на Apple стана "вирусно" споделян в Китай и просълзи стотици хиляди негови зрители, сочат коментари и отзиви в социалните мрежи. 

Видеото се излъчва в навечерието на Китайската Нова година, когато традиционно хората в азиатската страна се събират за дългоочаквани почивни дни със семействата си. 

Озаглавено "3 минути", то разказва за жена, която работи като кондуктор по един от най-дългите железопътни маршрути в Китай и затова се налага да бъде разделена от сина си. Всяка година жената изпуска празника, защото трябва да е на работа, докато влаковата линия се движи много натоварена. Но тази година е организирала нещата така, че влакът да мине през града, където живее, а сестра й да доведе малкия й син на ЖП гарата, за да се видят в рамките на 3-те минути, докато има престой там. 

Нещата обаче не минават точно по план. Детето започва да й показва, че е наизустило как се умножават числата от 1 до 9. Причината е, че тя му е обещала по-рано (само, за да го държи ангажиран докато я няма), че ще го запише в друго далечно училище, ако научи таблицата с умножението. Може би по-близо до нея...

Рекламният филм е основан на реална история за китайско семейство, в което майката е кондуктор. 

Наемането на успешния китайски режосьор Питър Чан за изготване на тази празнична реклама за Китай от Apple е сочено за "изкарване на тежката артилерия" от страна на компанията. Това коментира изданието за маркетинг Adweek. То припомня, че Apple изгуби от пазарния си дел в Китай през последните години на фона на смартфоните от конкуренцията като Huawei.

Китайската Нова година, която ще настъпи в петък, 16 февруари, е ключова за продажбите на всякакви стоки в страната. 

Рекламата вече е прегледаната в Китай над 68 млн. пъти за по-малко от 1 седмица, което показва, че достига до сърцата на голяма публика, която се свързва с нея. 

Истинската история за майката, която има само 3 минути да прекара с малкия си син на ЖП платформа трогна мнозина и извън Китай.

Вижте. 

още от Реклама
16
Вторник
Октомври