Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Рекламата, която не успя да грабне публиката (видео)

303

Един от големите брандове рекламодатели по време на най-скъпия телевизионен ефир в САЩ - финала на футболната лига Супербоул, през тази година отново бе Kia. И макар автомобилният бранд да спечели положителни отзиви за рекламите си от преди години, през 2019-та не му се получи, коментира Business Insider. Изданието посочи Kia като един от големите губещи от инвестицията в рекламата на Супербоул. 

От Kia може да са имали добри намерения, като решиха да отдадат почит на работниците в завода ѝ в Уест Пойнт, Джорджия, които строят автомобилите ѝ, но рекламата, озаглавена "Give It Everything", бе разчетена като твърде нравоучителна. 

Kia получи за кампанията си най-ниска оценка от Oxford Road: 19.51%.

"Един път, само един път, може ли един автомобилен производител да спре да говори в рамките на общите баналности и да обоснове едно свое твърдение?", коментира основателят на класацията Oxford Road Дан Грейджър. "Рекламата звучи все едно този беден млад човек е бил помолен да прочете един сценарий, заявявайки, че колите на Kia са произвеждани от и за безнадеждни хора", казва той. 

Ето и видеото. 

още по темата
още от Реклама
24
Сряда
Април