Рекламна анимация на Audi припомня, че колите не са само за момчета


„Да променим играта“ - така е озаглавен този 3-минутен рекламен анимационен филм на Audi САЩ, предназначен за телевизионно излъчване. 

Видеото разказва историята на кукла в голям магазин за детски играчки, която трябва да бъде Пепеляшка, пристигаща на бала в красива рокля в каляска, но всъщност се вълнува от съвсем друго превозно средство - не бавната каляска, а скоростна кола-играчка Audi. Рекламата проследява приключенията на лудо шофиращото момиче в магазина сред всички други оживяващи играчки, за да завърши изненадващо за мнозина сред зрителите с послание - колите не са само за момчетата, те са и за момичета. 

Видеото е отразено от блога за реклама Creative Criminals и е излъчвано по Коледа. Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Промени в движението в столицата заради традиционния „Маратон София 2025“
Тръмп заплашва да наложи допълнителни мита на Китай
Бившият шеф на Google отправи предупреждение за рискоте от хакване на AI системи
Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция
Северна Корея представи нова междуконтинентална ракета на парад по случай 80-годишнината от основаването на Работническата партия
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Фридрих Мерц обеща на Зеленски да засили натиска върху Москва