Рекламна провокация от Skittles за връзката майка-пораснал син

Американската марка бонбони Skittles има дълга история от показване на смущаващи реклами с герои със странни анатомични части и луди способности - от известните суперидиотски спотове “Touch” (мъж превръща в бонбони всичко, което докосне) и “Beard” (мъж използва брадата си като трета ръка) от преди десетилетие, до по-скорошни рекламни творби като “Bleachers” (тъйнейджър има бонбони по лицето, вместо пъпки), посочва Adweek.

Сега брандът провокира и дори вероятно прекрачва една граница на поносимост със саркастична реклама за връзката майка-пораснал син. Видеото е било дотолкова неприятно за мнозина сред зрителите/ зрителките, че излъчването му в YouTube като реклама, предшестваща други клипове, в САЩ е било прекратено. Героите в него са двама - голям, поостарял син, седнал на дивана пред телевизора у дома, свързан с пъпна връв с майка си... Буквално. 

Рекламата е "пакост" по повод Деня на майката в Америка. Тя е дело на агенция DDB Chicago. 

Спотът е неприятен за мнозина, но всъщност дори не е чак толкова странен, в сравнение с някои други реклами от миналото на Skittles, отбелязва още Adweek. Например “Milked Man” от 2007 г., в който мъж се дои като крава след като се захранва със Skittles. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
България вече съхранява слънчева енергия в батерии
Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.
Мащабна криза: Техеран предупреждава за пълна липса на вода през октомври
Усамотението – тайното оръжие на някои от най-интелигентните хора
Времето: Горещо, на отделни места в Югозападна България ще превали