Скандалната реклама на Diesel, която прикова вниманието

Давай, живей, пуснат по течението - в това всъщност няма нищо лошо и стига вече с тези отличници и порядъчни момичета и момчета, устремени с поглед в доброто бъдеще. Това е посланието на тази нова, провокативна видео реклама на модния бранд Diesel, която събра внимание сред маркетинговите наблюдатели по света и успява да задържи вниманието на младата публика до последната секунда от своите 2. 05 минути. 

Видеото е изработено от агенция Publicis Italia за Diesel, посочва сайтът за маркетинг Adweek. То показва скандални, млади, спортни тела, мъже и жени с избледнели татуировки и кожени якета, със синини, белези, лица с по "една вежда", момичета с намек за мустаци в стил Фрида Кало, кривогледи жени и спазматично движение, лудост, младост. 

Това е маршът на тези, на които не им пука и които не се страхуват "да си попиляват живота" и "да си губят времето". Както и на другите, които искат да са като тях. 

Кадрите са динамични и показват бързо корозирал, разпадащ се свят, изпълнен с бедност. Вижда се млад мъж в гръб, който е заснел всички тези различни сцени от тази действителност. Той самият има изненадващ недостатък, или по-скоро особеност на погледа. 

Действието се развива на фона на вечната класика на Едит Пиаф “Non, Je Ne Regrette Rien”, в която тя пее, че не съжалява за нищо. 

Филмът завършва с мотото на Diesel “For successful living”, което съдържа ирония към стереотипа за успешен живот. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ