Супербоул 2018: Как всяка реклама се оказа реклама на Tide

Реклама на луксозен автомобил? На бира? На друго? Не. Това е просто реклама на Tide. Да, точно така, на праха за пране. И всяка реклама, излъчена по време на голямото скъпо футболно състезание от тук нататък беше такава, защото вижте всички тези идеално бели ризи, блузи, яки в рекламите... Те са изпрани с Tide!

С тази идея продуктът Tide грабна публиката на финала на американската лига Супербоул 2018 и спечели одобрението на маркетингови експерти. От изданието за реклама Adweek посочиха рекламата на Tide като най-добрата през тази година, с много положителен коментар.  

Кампанията е на агенция Saatchi & Saatchi Ню Йорк. 

"Има толкова много неща, които харесваме в тази реклама. Тя произхожда от една умна идея, свежа и неочаквана. Съзнателно коментира самото рекламиране по време на Супербоул, което винаги се харесва на зрителите. Връзва се с други марки на P&G по чудесен начин и дори се заиграва с марка, която не е на P&G (Budweiser). Извиква спомена за класически реклами като тези на Mr. Clean и Old Spice (които, по ирония, никога не са били излъчвани на Супербоул). Медийният план създава развлечение в хода на развитието на вечерта, правейки всеки следващ рекламен клип много по-приятен. Актьорската игра и темпото бяха перфектни. И всички шеговити моменти бяха различни един от друг, и все пак се усещаха като абсолютно свързани", коментира Adweek. 

"Отдавна не се е случвало да имаме такъв консенсусен избор за най-добрата реклама по време на Супербоул, може би от 2011 г. насам, когато гледахме "Силата" на Volkswagen. Поздравления на Tide, P&G и Saatchi & Saatchi за това, че спечелиха вечерта с труд, който беше умен и забавляващ. Това наистина вдигна летвата тази година", посочва още редакцията. 

Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ