Toyota създаде златен медал за борбата с COVID-19


Въпреки отмяната на Олимпийските игри в Токио, Toyota, която бе сред генералните спонсори обяви кой заслужава златния медал тази година, а именно всички на първа линия в борбата с новия коронавирус. За тях компанията създаде специален приз в знак на почит и за вдъхване на кураж.

Спонтанните събития, изместили най-очаквания спортен форум през 2021 година, накараха бранда бързо да се пренасочи към създаването на кампания в контекста на ситуацията. „Тази година няма да има Олимпийски медали, но има толкова много герои на първа линия, които заслужават златен медал“, се казва в 40-секундния спот.

Проектът е изготвен напълно дистанционно от агенцията The&Partnership под ръководството на творческия директор Андре Морейра. Той ще бъде популяризиран чрез печатни издания, както и чрез каналите на Toyota в дигиталното пространство.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
100 години назад: Връщаме ли се във времената, когато политиците се страхуваха от собствените си образи?