Toyota създаде златен медал за борбата с COVID-19


Въпреки отмяната на Олимпийските игри в Токио, Toyota, която бе сред генералните спонсори обяви кой заслужава златния медал тази година, а именно всички на първа линия в борбата с новия коронавирус. За тях компанията създаде специален приз в знак на почит и за вдъхване на кураж.

Спонтанните събития, изместили най-очаквания спортен форум през 2021 година, накараха бранда бързо да се пренасочи към създаването на кампания в контекста на ситуацията. „Тази година няма да има Олимпийски медали, но има толкова много герои на първа линия, които заслужават златен медал“, се казва в 40-секундния спот.

Проектът е изготвен напълно дистанционно от агенцията The&Partnership под ръководството на творческия директор Андре Морейра. Той ще бъде популяризиран чрез печатни издания, както и чрез каналите на Toyota в дигиталното пространство.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 24 до 30 ноември
Нова Зеландия поде война с дивите котки и ги включи в стратегия за пълна ликвидация
На днешната дата, 25 ноември. Имен ден празнуват Климент, Климентина и Клементина
The Wall Street Journal: Холивудските филми и музиката отново правят пушенето модерно
Златен джобен часовник на прочут богаташ от "Титаник" е продаден за рекордните 2,3 млн. долара
Лидерството, ориентирано към човека
Добивът на биткойн в Китай се възстановява въпреки забраната от 2021 г.
Премиерът изненадващо уволни зам.-министърът на здравеопазването Димитър Петров