Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието

Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието

Социални реклами, които действат като ваксини срещу безразличието

През далечната 1906 г. Американската гражданска асоциация призовава хората в САЩ да зашитят Ниагарския водопад от енергийните компании. Така се ражда първата в историята социална рекламна кампания.

113 години по-късно, некомерсиалните съобщения и послания продължават да се разпространяват. Те са се трансформирали в много по-професионални и силни. Целта им обаче остава същата - да се привлече внимание към проблемите на света. 

Какви са най-впечатляващите нови социални кампании в държавите следят авторите на руския сайт Adme. Те споделят някои от най-добрите актуални примери в тази насока в галерия под надлов, че това са свежи социални реклами, които действат като ваксина срещу безразличието. 

Вижте!

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ